Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha

Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police: Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi: Abu K Lia Dua.
Police: Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi: Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy.:-)

by Pak101.com (few years ago!) / 1052 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pakistan Ki Pedaaish

Aik Aadmi Doosray Se:
Bhai Ye Khushi Aur Sakoon
Kya Hota Hai ?

Doosra Aadmi:
Pata Nahi Bhai Meri To Pedaaish Hi
Pakistan Ki Hai…;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Raat ka time

Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.

Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay nay blade kha liya hai.

Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara phone aata hai.

Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade mil gaya hai

by Mohammad Ali (few years ago!)
FIRE ko aag kehte hain

FIRE ko aag kehte hain
COBRA ko naag kahte hain
GARDEN ko baag kahte hain
aur
"EXAMS" k samay jo kaam na kare use dimag kahte Hai!;)

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on Train Tack

1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!

Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?

by Mazhar Khan (few years ago!)
Mujhe Laga Film Ka Poster Hai

Pathan Drives In To 1-Way & Crossed NO ENTRY Board.


Police: No ENTRY Ka Board Nai Dekha?


Pathan: Mujhe Laga Film Ka Poster Hai..

by Abdul Hannan (few years ago!)
EXAMS BAR-BAR KYUN ?

Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar

Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good

Sardar: Bad

Interviewer: Come

Sardar: Go

Interviewer: Ugly

Sardar: Pichlli

Interviewer: PICHLLI?

Sardar: UGLY

Interviewer: Shut Up

Sardar: Keep Talking

Interviewer: Ok now stop it

Sardar: ok now carry on

Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa

Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh

Interviewer: Are yaar

Sardaar: Are dushman

Interviewer: Get Out

Sardar: Come In

Interviewer: U r Rejected

Sardaar: I m selected...bale bale

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Motape ka ilaaj

Docter:motape ka aik hi ilaj hai ap roz aik roti khaya karo,
mareez:ye roti khana khane se pehly khani hai ya khana khane k baad

by Sabir shah (few years ago!)
Increase its size Stretch it

Increase its size Stretch it more Exercise it more Bigger the better B'coz nothin looks better on ur face than THAT NAUTY SMILE

by khalid hussain (few years ago!)
Bus ke peche

Memon:

Me aj Bus k peche Bhagta howa Ghar tak aagya or kiraye k 10 Rupe Bacha liye

pathan:

Tm bohat hi bewaquf ho Rakshy k Pechy Bhagte to 80 Rupe Bach jate.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook