Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha
Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police: Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi: Abu K Lia Dua.
Police: Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi: Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy.:-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1052 views
Similar Jokes
Aik Aadmi Doosray Se:
Bhai Ye Khushi Aur Sakoon
Kya Hota Hai ?
Doosra Aadmi:
Pata Nahi Bhai Meri To Pedaaish Hi
Pakistan Ki Hai…;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade mil gaya hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
FIRE ko aag kehte hain
COBRA ko naag kahte hain
GARDEN ko baag kahte hain
aur
"EXAMS" k samay jo kaam na kare use dimag kahte Hai!;)
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan Drives In To 1-Way & Crossed NO ENTRY Board.
Police: No ENTRY Ka Board Nai Dekha?
Pathan: Mujhe Laga Film Ka Poster Hai..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???
by Mazhar Khan (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Docter:motape ka aik hi ilaj hai ap roz aik roti khaya karo,
mareez:ye roti khana khane se pehly khani hai ya khana khane k baad
by Sabir shah (few years ago!)
Increase its size Stretch it more Exercise it more Bigger the better B'coz nothin looks better on ur face than THAT NAUTY SMILE
by khalid hussain (few years ago!)
Memon:
Me aj Bus k peche Bhagta howa Ghar tak aagya or kiraye k 10 Rupe Bacha liye
pathan:
Tm bohat hi bewaquf ho Rakshy k Pechy Bhagte to 80 Rupe Bach jate.
by hearthackervsgirls (few years ago!)