Club Me Dancr jhuki to
Club Me Dancr jhuki to American Ne 100 Rs.Uski Bra me dala,British Ne 200 dale
Sardar ne ATM card Uski Bra Me ghusaya or 300 Rs. Nikaal Liye???
by Pak101.com (few years ago!) / 833 views
Similar Jokes
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon
Husband:
tumhay kis nay kaha?
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain
by Raju (few years ago!)
Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man : Magar computer me inka kya kaam?
Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Amma
Bus Conductar ko Roz Kaju or Badaam Khanay ko deti thi.
Conductar: AMMA, aap mujhe Roz ye Kyun deti ho?
Amma: Beta, Daant to rahe nahi, Choos kar Phenk dena Theek Nahi Lagta...:i hai.;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santaji was asked, what is a adult joke? Reply came any joke which is eighteen years old.
by khalid hussain (few years ago!)
Boy: Mey 4 yrs ka hun, or tum?
Girl: Mey b 4 yrs ki hun
Boy: To phir chal na, sharmana kya?
Girl(sharmate hoie): kahan?
Boy: Polio k qatry peeney…
by Pak101.com (few years ago!)
Aman : Maine tujhe khat likha
that fir bhi tu nhi aaya?
Chaman : Mujhe toh khat mila hi nhi,
Aman : To sale maine to likha tha ki khat mile na mile aana zarur. Rly..
by Pak101.com (few years ago!)
Father: Beta raat ko kis waqt soye tay?
Son: Mai raat ko 2 baje tak parh raha tha
Father: Lekin 11 bajy tu bejli chali gayi thi
Son: Mai parhny mai etna magan tha ke bejli jany ka pata hi nai chala
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Interviewer Let Me Check Your English
Interviewer: Let Me Check Your English,
Tell Me The Opposite Of Good ?
Sardar: Bad
Interviewer: Come ?
Sardar: Go
Interviewer: Ugly ?
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok Now Stop It
Sardar: Ok Now Carry On
Interviewer: Abay Chup Ho Ja….Chup ho ja….Chup ho jaa
Sardar: Abe Bolta Reh….Bolta Rah….Bolta Reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are Dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m Selected…Bale Bale…
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar returns book to library, bangs it on table &
says - What a shit ?
"I read the whole book, too many character, no story
at all" ?.
Librarian : So, you are the one who took the Telephone
Directory....
by Abdul Hannan (few years ago!)
47 Saal Ka SALMAN KHAN Ladki Dekhney Gya,
Ladki Ki Maa Behosh Ho Gai, Hossh Aaya,
Karan Pucha Tho Boli…..
25 Saal Pahle Yeh Mujhe Bhi Dekhney Aaya Tha
by Pak101.com (few years ago!)