Ghalib ne girlfriend
Ghalib ne girlfriend ko date per bulaya wo late aayi,
Girl: Am I late ?
Ghalib: Falak pe chand sitaron ko neend aa rahi hai,
Doosri ka time ho gaya hai, tu ab aa rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 902 views
Similar Jokes
Santa on call:hi swtheart,kya kar rahi ho,
Gf-meri tabiyat kharab hai janu sone jaa rahi huaur tum...
Santa:main cinema hall mai tere peeche baitha hu kamini……. :p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Tum late kion aye ho?
Student: Ammi Abbu lar rahy thay eslie
Teacher:Wo lar rahay thay tu tum kion late aye
Student: Mera ek joota ammi ke pas tha owr ek abbu ke pas
by inayat khan (few years ago!)
why do boys call gurls "item"?
bcoz
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
item mean "maal"
"maal" mean "paisa"
and "paisa" mean "laxmi"
aur ladki to ghar ki "LAXMI" hoti hai :D ;)
"RISHTA WAHI SOCH NAYI!!" ;D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he, ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai, bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Diwaar Par Likha Tha: “Yahaan Kutte Susu
Karte Hain”
Santa Ko Badi Zor Se Susu Aaya Thha, Usne Idhar
Udhar Dekha Ki Koi Bhi Nahi Dekh Raha To Waha
Susu Kar Diya.
Fir Muskura Kar Bola: “Ise Kehte Hai Dimaag, Susu
Maine Kiya Naam Kutte Ka Aaya“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar:
Shirt k Liye Koi Acha sa Kapra Dikha 2,
SalesMan:
Plain Mein Dikha Doon?
Sardar:
Hawai Jahaz wich Jan di ki Zarurat ay ethe e wakha deh.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BOY: Darling hamary pyar k bary me kisi ko mat batana
GIRL: Tumhari behen ko to zaror bataongi
kameeni kehti thi k koi kutta hoga jo tuj se pyar kary ga:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Plz Bike Tez Na Chalao
Wife:Plz Bike Tez Na Chalao
Mujhey Dar Lag Raha Hai
Sardar:
Agar Tujhe Bhi Dar Lag Raha Hai
To Meri Tarah Ankhein Band Kar Lay
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ap k liye jaan kon de skta Hy?
Select NO.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Plz Rply
.
.
.
Mt krna
.
.
Apko ghr me 2sri dfa salan koi Nhi Deta jaan kon dega!!! HAHAHAHAHAHAHA.
by Mazhar Khan (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Razzi (few years ago!)