Ek baar ek ladka rastey mein chalte chalte

Ek baar ek ladka rastey mein chalte chalte ek gadhe ke samne gir gaya.

Tabhi ek ladki ne use chhedte hue kaha, Apne bade bhai ka aashirwaad le rahe ho kya?

Ladke ne palat kar jawab diya, Sahi farmaya bhabhi ji

by Pak101.com (few years ago!) / 949 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bhai 1 rupy ka easy load kr do

Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctors After Operation

Doctors After Operation &
Students After Examzz
Have Same Thing To Say..
V Tried Our Best..
Right Now V Cant Say Anything
Ap Dua Kren

by Pak101.com (few years ago!)
Arz kya hy

Arz kya hy
Teri sorat mere dil mai kuch is tra se bus gai





Jese chotay rakshay main moti anti phas gayi ...???

by imran (few years ago!)
Tufani Barish Mai Pizza

Tufani Barish Mein Raat Ko
Ek Sardar Pizza Lene Aaya

Shopkeeper: Aap Shadishuda Hai?

Sardar: Is Tufani Baarish Mein Kya Meri Maa Mujhe Bhejti

by Pak101.com (few years ago!)
2 Twins Apny Kamry Mai

2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.

1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,

2nd Udaas Kony Mai betha Tha.

Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?

Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Kitne admi they?

Gabbar : Kitne admi they?
Sambha : Sardar 2

Gabbar : Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba : Sardar 2, 1 ke baad aata hai



Gabbar : Aur 2 ke pehle?
Samba : 2 k pehle 1 aata hai.

Gabbar : To beech mein kaun ata hai?
Samba : Beech mein koi nahi aata

by khalid hussain (few years ago!)
Taxi driver to sardar

Taxi driver to sardar:-
Sardar ji petrol khatam ho gaya ha gaddi agay nahi ja rahi
sardar: Koi gal nahi gaddi piche lelo

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Student

Height of HOPE:
Sitting in Examination hall
Holding paper in hand
And saying to yourself
.
.
"Don't worry man, Exam will be postponed"

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mohabbat ISHQ Pyar

Mohabbat
ISHQ
Pyar

ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Love more important than money

All say that love is more important than money..

Have u ever tried paying ur bill with a hug.. ? ? :P ;)

by Abdul Rehman (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook