Ek baar ek ladka rastey mein chalte chalte
Ek baar ek ladka rastey mein chalte chalte ek gadhe ke samne gir gaya.
Tabhi ek ladki ne use chhedte hue kaha, Apne bade bhai ka aashirwaad le rahe ho kya?
Ladke ne palat kar jawab diya, Sahi farmaya bhabhi ji
by Pak101.com (few years ago!) / 949 views
Similar Jokes
Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctors After Operation &
Students After Examzz
Have Same Thing To Say..
V Tried Our Best..
Right Now V Cant Say Anything
Ap Dua Kren
by Pak101.com (few years ago!)
Arz kya hy
Teri sorat mere dil mai kuch is tra se bus gai
Jese chotay rakshay main moti anti phas gayi ...???
by imran (few years ago!)
Tufani Barish Mein Raat Ko
Ek Sardar Pizza Lene Aaya
Shopkeeper: Aap Shadishuda Hai?
Sardar: Is Tufani Baarish Mein Kya Meri Maa Mujhe Bhejti
by Pak101.com (few years ago!)
2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.
1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,
2nd Udaas Kony Mai betha Tha.
Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?
Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar : Kitne admi they?
Sambha : Sardar 2
Gabbar : Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba : Sardar 2, 1 ke baad aata hai
Gabbar : Aur 2 ke pehle?
Samba : 2 k pehle 1 aata hai.
Gabbar : To beech mein kaun ata hai?
Samba : Beech mein koi nahi aata
by khalid hussain (few years ago!)
Taxi driver to sardar:-
Sardar ji petrol khatam ho gaya ha gaddi agay nahi ja rahi
sardar: Koi gal nahi gaddi piche lelo
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Height of HOPE:
Sitting in Examination hall
Holding paper in hand
And saying to yourself
.
.
"Don't worry man, Exam will be postponed"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mohabbat
ISHQ
Pyar
ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.
by Mohammad Ali (few years ago!)
All say that love is more important than money..
Have u ever tried paying ur bill with a hug.. ? ? :P ;)
by Abdul Rehman (few years ago!)