I am not feeling well
Im not feeling well..
Husband: Ohhoo I was thinking to go for a dinner!!
Wife: I was joking dear..
Husband: Me too, Chal uth rotti bana shabas.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 829 views
Similar Jokes
Boy : Excuse me sister thats my seat.
Girl : Okay but i’m not your sister,
My father never touched your mom.
Boy : True, but my father did.
Moral : Don’t be over smart
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Race dekhte Hue
GOLU ne Pucha:"Inam kisko milega?"
MOLU:Sub se age wale ko.
GOLU:To phir piche wale kyu bhag rahe hain?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
There was a little boy and a little girl in a bathtub
having a bath. Suddenly the little girl looked down
at the boy.
"Can I touch it?"
"No way -- you already broke yours off!"
by khalid hussain (few years ago!)
1 Murga - Murgi Ki Love Story-:
Murga:- I Love U Jaan
Murgi:- Tum Mere Liye Kya Kar Sakte Ho? Murga:- Kuch Bhi
Murgi:- Chalo fir 1 Anda De k Dikhao!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya
hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur
last me likh dena, paas karke dikha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 halki c muskuraht
Hazaron dil jeet sakti hai
Hans k to dikhao
(@ .. @)
(<;;;;;;>)
O tera pala ho jay
Tu ty mera v hasa kad dita a
by Mazhar Khan (few years ago!)
Doctor To injured patient:
Jab car 1 lady chala rahi thi to tumhe road se door chalna chahiye tha!
Patient: Kon sa road? Bhai Main to park mei leta hua tha!:
by Engineer Rizwan (few years ago!)
Jee bhar k rone do aaj mujhe
=Dosto=
Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa k delete Kr diya;->
<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan "Mazaar" pe Bomb rakhty huye pakra gaya: Logon ne bohat mara aur pucha aisa kyon kya? Pathan ki kuch samajh main nahi aaya to bola: "Main Bomb rakhny ki Mannat mangi thi."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Some 1 Wrote 2 Sardar
Agr Tum Zaheen Ho To Rs 100 Bhejo Hoshyar Ho To 200
Agr Dono Ho To 300 Bhejo
Sardar Sent Rs600 N Wrote
Oey Main Sabka Baap Hon
by Pak101.com (few years ago!)