I am not feeling well

Im not feeling well..

Husband: Ohhoo I was thinking to go for a dinner!!

Wife: I was joking dear..

Husband: Me too, Chal uth rotti bana shabas.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 829 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boy : Excuse me sister thats my seat.

Boy : Excuse me sister thats my seat.
Girl : Okay but i’m not your sister,
My father never touched your mom.
Boy : True, but my father did.
Moral : Don’t be over smart

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Race

Race dekhte Hue
GOLU ne Pucha:"Inam kisko milega?"
MOLU:Sub se age wale ko.
GOLU:To phir piche wale kyu bhag rahe hain?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
BATHTUB ANXIETIES

There was a little boy and a little girl in a bathtub
having a bath. Suddenly the little girl looked down
at the boy.
"Can I touch it?"
"No way -- you already broke yours off!"

by khalid hussain (few years ago!)
Murga Aur Murgi

1 Murga - Murgi Ki Love Story-:
Murga:- I Love U Jaan

Murgi:- Tum Mere Liye Kya Kar Sakte Ho? Murga:- Kuch Bhi

Murgi:- Chalo fir 1 Anda De k Dikhao!!

by Pak101.com (few years ago!)
Sab se bra challenge

Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya
hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur
last me likh dena, paas karke dikha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 halki c muskuraht

1 halki c muskuraht
Hazaron dil jeet sakti hai
Hans k to dikhao

(@ .. @)
(<;;;;;;>)
O tera pala ho jay
Tu ty mera v hasa kad dita a

by Mazhar Khan (few years ago!)
Kon sa road?

Doctor To injured patient:
Jab car 1 lady chala rahi thi to tumhe road se door chalna chahiye tha!

Patient: Kon sa road? Bhai Main to park mei leta hua tha!:

by Engineer Rizwan (few years ago!)
Jee bhar k rone do aaj mujhe

Jee bhar k rone do aaj mujhe

=Dosto=

Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa k delete Kr diya;->

<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-

by Pak101.com (few years ago!)
Mannat mangi thi

Pathan "Mazaar" pe Bomb rakhty huye pakra gaya: Logon ne bohat mara aur pucha aisa kyon kya? Pathan ki kuch samajh main nahi aaya to bola: "Main Bomb rakhny ki Mannat mangi thi."

by Abdul Hannan (few years ago!)
Main Sabka Baap Hon

Some 1 Wrote 2 Sardar

Agr Tum Zaheen Ho To Rs 100 Bhejo Hoshyar Ho To 200
Agr Dono Ho To 300 Bhejo

Sardar Sent Rs600 N Wrote

Oey Main Sabka Baap Hon

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook