Sheshe ki gurentee
Sardar:
Is sheeshay ki kya guarante
hy?
Dukandar:
Esko 100 manzil se nichey
girao,99
manzil tk nhi tootey ga.
Sardar:
jee Oye!kar dy pack.
by tanveer hussain (few years ago!) / 969 views
Similar Jokes
Santa Apni Girlfriend Ke Sath Park Mein Baitha Tha.
Ek Budhe Ne Dekha Aur Santa Ko Bola.
Budha: “Bete, Kya Ye Hamari Sanskriti Hai?”
Santa: “Nahi Ji Ye To Apni Patiala Wali Simmi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Sheikh
marnay laga to.
Aik Faqeer nay
isay kaha keh janab marty waqt to khuda ki rah main kuch
day jaye
Sheikh: jo neem behosh tha kehnay laga jan to de raha hon or kiya do
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek aadmi apne aap me kehta hu ja raha tha ki aisi zindagi se toh maut aachi.
Achanak Yamdoot aa gaya aur bola “Tumhari jaan lene ka hukm hai”
Aadmi : Lo batao, aab insaan mazaak bhi nahi kar sakta hai kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Honey, if I die would you get married again?
Husband: No dear.
Wife: I'm sure you would.
Annoyed husband: Okay, I would.
Wife: Would you let her sleep in our bed?
Husband: Ya, I guess so.
Wife: Would you let her wear my clothes.
Husband: No, she is taller than you.
by Pak101.com (few years ago!)
Boss: Tumhe driver ki job de raha hun. Starting salary Rs.2000/-. Theek hai?
Laloo: U R great sir! Gaddi Start karane ki salary is o.k.......but? ? Gaddi chalane ki salary kitni hai... sir jio?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne “pent”
dho k parosan ki Shalwar k
pas sukhne k liye dal di aur awaz di
behen je jB tm Shalwar Utarogi tu muje Awaz dena ma bi
“pent” Utar Longa..:p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Sharabi let kar gane ga rha tha
5-6 gane ga kar wo ulta let kar gane lga
Dusra shrabi yar ulta let kr kyo gane lga
Srabi: Pehle A side thi ab B side hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ky duno kaan jal gaye thay
Doctor: Sardar Ji Apky kaan kaise jal gaye?
Sardar: O jee, mai kapray Estri ka raha tha, ke ki Call agayi, mai jaldi mai Phone ki Jagah Estri Kaan ko laga li
Doctor: Dosra kaan kaisy jal gia?
Sardar: Phir Ambulance ko bhi call karni thi na!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar is far gr8r thn newton. check this out
Sir: wen v throw a ball in d air, y does it cum down?
Sardar: There is nobody in the air to catch the ball..!!:)
by Pak101.com (few years ago!)
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad Poli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
by @irha@ (few years ago!)