Boy & girl playing Ludo
Boy & girl playing Ludo.
BOY: Agar 1,2,3,4 ya 5 aya to I’ll kiss U.
Girl: What?
Acha aur agar 6 aya to?
Boy: Kabi Ludo nai kheli kya.6 aya tu dubara bari.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 964 views
Similar Jokes
1 admi adhi rat ko apni moti biwi ko jaga k bola
begum! sisk sisk kr mrna acha he ya 1 dum?
begum:”1 dum
admi:”to phir apni dosri taang b mere opr rakh do.”
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Translate into English
“Yaad-e-maazi azab hai ya Rab
Cheen lai mujh say hafiza mera”
...
Pathan: My mind is full of data base
O God! Please make me a mental case….
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband wife mein ladai hoi
Husband wife mein ladai hoi,
Husband ghar se chala gaya ,
Husb: Rat ko phone pay,"Khanay mein kia hai"
Wife: Zeher.
Husb: Mai dair se aonga, tum kha kar so jana:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Guest: "Why does your dog sit there and watch me eat?"
Hotel Host: "I can't imagine, unless it's because you have the plate he usually eats from."
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Ek ladki apne Sardar boyfriend ko apni mami se milati hai.
Mami: oh, to tum hamare jamai banna chahte ho?
Funny Sardar: Aapka jamai ban ne ki to koi chahat nahi, par kya karun aapki beti se shaadi karne ka yahi ek raasta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: SIM ka connection lene gaya
Call rate bataye
1 pase per sec.
50 paise per min.
1 rupee per 3 min.
Santa: 1 rupee wala hi sahi hai roj khulle kahan se
launga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa aur banta ko 500 ka ek note milaa.
Santa: hum ise 50-50 karlenge
Banta: baaki 400 kaa kya karoge?
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA:maine apni beti ka shaadi sirf 1500rs mein kiya.
BANTA:woh kaise?
SANTA:maine use 1500 ka ek mobile dilaaya. usne love marriage karliy
by Mazhar Khan (few years ago!)
Do pathan apas mein baat kar rahe the
Pehla bola
KiaTumhari ghari sahi waqt batati hai
Doosra Pathan
Batati tu naheen daikhna parta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)