Boy & girl playing Ludo

Boy & girl playing Ludo.

BOY: Agar 1,2,3,4 ya 5 aya to I’ll kiss U.

Girl: What?
Acha aur agar 6 aya to?

Boy: Kabi Ludo nai kheli kya.6 aya tu dubara bari.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 964 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 admi adhi rat ko apni moti biwi ko

1 admi adhi rat ko apni moti biwi ko jaga k bola

begum! sisk sisk kr mrna acha he ya 1 dum?

begum:”1 dum

admi:”to phir apni dosri taang b mere opr rakh do.”

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Translate into English

Teacher: Translate into English

“Yaad-e-maazi azab hai ya Rab

Cheen lai mujh say hafiza mera”
...
Pathan: My mind is full of data base

O God! Please make me a mental case….

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu while filling

Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband wife mein ladai hoi

Husband wife mein ladai hoi
Husband wife mein ladai hoi,
Husband ghar se chala gaya ,
Husb: Rat ko phone pay,"Khanay mein kia hai"
Wife: Zeher.
Husb: Mai dair se aonga, tum kha kar so jana:

by hearthackervsgirls (few years ago!)
why Dog watch me Eat?

Guest: "Why does your dog sit there and watch me eat?"

Hotel Host: "I can't imagine, unless it's because you have the plate he usually eats from."

by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Ek ladki apne Sardar boyfriend

Ek ladki apne Sardar boyfriend ko apni mami se milati hai.

Mami: oh, to tum hamare jamai banna chahte ho?

Funny Sardar: Aapka jamai ban ne ki to koi chahat nahi, par kya karun aapki beti se shaadi karne ka yahi ek raasta hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Sim ka connection

Santa: SIM ka connection lene gaya
Call rate bataye
1 pase per sec.
50 paise per min.
1 rupee per 3 min.
Santa: 1 rupee wala hi sahi hai roj khulle kahan se
launga

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa aur banta ko 500 ka ek note milaa

Santa aur banta ko 500 ka ek note milaa.

Santa: hum ise 50-50 karlenge

Banta: baaki 400 kaa kya karoge?

by Pak101.com (few years ago!)
maine apni beti ka shaadi

SANTA:maine apni beti ka shaadi sirf 1500rs mein kiya.
BANTA:woh kaise?
SANTA:maine use 1500 ka ek mobile dilaaya. usne love marriage karliy

by Mazhar Khan (few years ago!)
KiaTumhari ghari sahi waqt batati hai

Do pathan apas mein baat kar rahe the
Pehla bola
KiaTumhari ghari sahi waqt batati hai

Doosra Pathan
Batati tu naheen daikhna parta hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook