sb Pagl dance kr rhe

Pagl khany me sb Pagl dance kr rhe thy 1 pagl khamosh betha tha
Doctr ne socha ye pagal thek ho gya hy
Doc:tm khamosh Q bethy ho?
Pagl:bewaquf main ‘Dulhan’ hon

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 867 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

ABCD

Boy:ABC.
Girl:Ha?
Boy:Always be careful!
Girl:And?
BoyEFG. Don't ever forget girl!
...Girl:Are you?
Boy:HI. Happy Inlove.
Girl:So?
Boy:JKLM. Just keep loving me.
Girl:So, how about NOPQRSTUVWXYZ??
Boythinks) No other person quite reasonable shall
treat u very well except me, you'll zee!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar Koi Larki Bhai Keh Day

Agar Koi Larki Bhai Keh Day
To Ghbraane Ka Nahe..!!
.
.
.
.
.
.
.

1 Chamaat Laga Ka Bolo
Idhar Kya Kar Rahi Ho?
Ghar Jaao… =P ;->

by Pak101.com (few years ago!)
Parrot in Jail

Ek baar ek Totaa (Bole to Parrot) Ud raha tha full speed par.

Uske saamne achanak full speed mein ek Ferrari aa rahi thi, dono ki takkar hui…

Totaa behosh hoga ya, raste mein ek bhikari tha usne Totaa ko uthaya aur ghar le gaya.

Usko marham lagaya aur pinjare mein rakh diya.

Jab Totaa ko hosh aaya, usne apne aap ko pinjare mein dekha.

Aur bola, “Aalia … JAIL …. Woh Ferrari ka driver mar gaya kya ??

by Pak101.com (few years ago!)
Kal Raat Chand

BOYFRIEND to its GIRL FRIEND

"Kal Raat
Chand Bilkul
Aap Jaisa Tha,
Meri Jaan.. Bilkul..

Wohi khubsurti,
wohi noor,
wohi Guroor,"

Girfriend:lakin kal to amavasaya tha

by Pak101.com (few years ago!)
Girl Campus Main

Girl Campus Main Funny Jokes Biology k Sir: Boys can u tell me exactly where is ur heart? All boys shouted loudly : In “GIRLZ CAMPUS” Sir smiled & said: Mera v ..:)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Banta Se Tum Ne Mujhe Subha Se

Santa Banta Se Tum Ne Mujhe Subha Se 2oo Miss CA|Lz Di Ha Kyon ?

Banta Wo Is Lye MA Tujhe BohatMiss Kr Raha Tha ...=P;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
What comes first

Lecturer: What comes first - Sun or Moon?

Student: Obviously Moon.

Lecturer: How?.. Student: Abe Dhakkan Honey'MOON', k baad hi to 'SON' Ayega na...

by Pak101.com (few years ago!)
Rakhi sawat started acting

If Rakhi Sawant started acting in Ekta Kapoor
soaps as the Drama Queen, what would be the
name of the serials ?
Kyonki Saas bhi Kabhi Item Girl Thee
Kahin Kissing Roz
Kyaa Hoga Mika Kaa

by Tanveer Hussain (few years ago!)
jab mein mar jaun to Saamney

MOLVII: ... jab mein mar jaun to Saamney
walon ko with family zaroor bulana,
Bevi: wo Q?
.
... .
.
.
.
.
Molvi: Suna hai k Un k Ghar ki Larkiyan Laash se Lipat Lipat k Roti hen.

by Pak101.com (few years ago!)
1 Ladka Apni GF K Liye

?1 Ladka Apni
GF K Liye
Chooriyan Le Jaata
Hai..

GF=Khud Hi Penha
Do.

Boy=Mujhe Nahi
Pata Tha Ki Itna Accha
Response Milega
Warna Mai
KAPRE
Le Aata!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook