sb Pagl dance kr rhe
Pagl khany me sb Pagl dance kr rhe thy 1 pagl khamosh betha tha
Doctr ne socha ye pagal thek ho gya hy
Doc:tm khamosh Q bethy ho?
Pagl:bewaquf main ‘Dulhan’ hon
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 867 views
Similar Jokes
Boy:ABC.
Girl:Ha?
Boy:Always be careful!
Girl:And?
BoyEFG. Don't ever forget girl!
...Girl:Are you?
Boy:HI. Happy Inlove.
Girl:So?
Boy:JKLM. Just keep loving me.
Girl:So, how about NOPQRSTUVWXYZ??
Boythinks) No other person quite reasonable shall
treat u very well except me, you'll zee!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar Koi Larki Bhai Keh Day
To Ghbraane Ka Nahe..!!
.
.
.
.
.
.
.
1 Chamaat Laga Ka Bolo
Idhar Kya Kar Rahi Ho?
Ghar Jaao… =P ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar ek Totaa (Bole to Parrot) Ud raha tha full speed par.
Uske saamne achanak full speed mein ek Ferrari aa rahi thi, dono ki takkar hui…
Totaa behosh hoga ya, raste mein ek bhikari tha usne Totaa ko uthaya aur ghar le gaya.
Usko marham lagaya aur pinjare mein rakh diya.
Jab Totaa ko hosh aaya, usne apne aap ko pinjare mein dekha.
Aur bola, “Aalia … JAIL …. Woh Ferrari ka driver mar gaya kya ??
by Pak101.com (few years ago!)
BOYFRIEND to its GIRL FRIEND
"Kal Raat
Chand Bilkul
Aap Jaisa Tha,
Meri Jaan.. Bilkul..
Wohi khubsurti,
wohi noor,
wohi Guroor,"
Girfriend:lakin kal to amavasaya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Campus Main Funny Jokes Biology k Sir: Boys can u tell me exactly where is ur heart? All boys shouted loudly : In “GIRLZ CAMPUS” Sir smiled & said: Mera v ..:)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Banta Se Tum Ne Mujhe Subha Se 2oo Miss CA|Lz Di Ha Kyon ?
Banta Wo Is Lye MA Tujhe BohatMiss Kr Raha Tha ...=P;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Lecturer: What comes first - Sun or Moon?
Student: Obviously Moon.
Lecturer: How?.. Student: Abe Dhakkan Honey'MOON', k baad hi to 'SON' Ayega na...
by Pak101.com (few years ago!)
If Rakhi Sawant started acting in Ekta Kapoor
soaps as the Drama Queen, what would be the
name of the serials ?
Kyonki Saas bhi Kabhi Item Girl Thee
Kahin Kissing Roz
Kyaa Hoga Mika Kaa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
MOLVII: ... jab mein mar jaun to Saamney
walon ko with family zaroor bulana,
Bevi: wo Q?
.
... .
.
.
.
.
Molvi: Suna hai k Un k Ghar ki Larkiyan Laash se Lipat Lipat k Roti hen.
by Pak101.com (few years ago!)
?1 Ladka Apni
GF K Liye
Chooriyan Le Jaata
Hai..
GF=Khud Hi Penha
Do.
Boy=Mujhe Nahi
Pata Tha Ki Itna Accha
Response Milega
Warna Mai
KAPRE
Le Aata!!
by Pak101.com (few years ago!)