Ek servey se pata chala

Ek servey se pata chala hai k

Pakistan mein sab se ziada istemal honey wali cheez
.
.
.
.
Bareek pin wala charger hai.

by Pak101.com (few years ago!) / 926 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Talaaq ki waja

Teacher:taalaq ki sab se bari waja kia hai'



stdudent:sir shadi

by Sabir shah (few years ago!)
Hamne Mobile Marriage Bureau shurukiya hai:

Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru
kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana
hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala
dabye ..!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Koi Kala Ilm Seekha Kiya

1 Bacha Apni Maa Se Pitney k Baad

Papa Aap Ne Koi KaLa ilm Seekha hai Kya?

Papa: NAhi Beta

Bacha phir itni Zalim Bala Pakri Kese.. ?

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela

Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela Note ke oper lekha tha “EID MUBARAK” .
Sardar ne idhar udhar dekha, owr Note Jaib mai rakthy howe bola “KHAIR MUBARAK”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wapda Laya Naya Package

Dear Customr,

Ab”WAPDA”
Laya Naya Packeg.

“5 Ka 55?

Yani her ghnta 5mint Light jalane
Per 55mint Loadsheding
Bilkul Free.

Faaidy=
1-mobile charge na hone se balance ki bachat.

2-TV na dekhne se gunhaon se bachne k ziada amkanat.

3-Bijli jane pr sabar karne!se jannat mein jane k ziada amkanat.

4-Bijli ane pr shukar karne pr ALLAH k shukar guzar bandon mein shamuliat.

Ye Offr La Mhdud Muddat K Lye Hai

“WAPDA” or awaam ki GAALIAN hamesha ka sath” :p

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ammi ne kaha Sms Chor do

>> Ammi ne kaha Sms Chor do

=Abba ne kaha Night pkge karana chor do

=Dostun ne kaha Mobile se belns Churana chor do

=PaAro ne kaha Ganney ka Rus Peena chhor do..

=Andhay ne kaha mujhe SARAK k us paar chor do

*OR

=Ek Din aayega , Jab GIRL FRIEND ke Bachay bolengey:

=MAMU Zara School chhor Do..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Papa Kya Aap Kabhi Egypt Gaye Ho?

Son :
Papa Kya Aap Kabhi Egypt Gaye Ho?

Papa :Nahi, Par Kyu?

Son : To Fir Aap Itni Khofnak Mummy Kaha Se Laye ?

by Mohammad Ali (few years ago!)
pathan and M>A

# Pathan Ne M.A mai 1st Position Li:

Teacher ne pocha: Ab Agay Kya Karne Ka Irada Hai?

Pathan:

.
.
.
.

Bachpan Se Shoq Tha
K
CHOWKIDARI Karon.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Arey Paagal Sabko Maar Dalega Kya?

Class Mein Madam Padahane Ke Mood Mein Nahi Thi,

To Madam Ke Dimag Mein Ek Question Aaya Aur Bachhon Se Puchne Lagi.

Madam: “Agar Tumhare School Ke Samne Koi Bomb Rakh De To Tum Kya Karoge?”
Pappu: “Ek, Do Minute
Dekhenge Agar Koi Le Jata Hai To Theek Hai, Nahi To Stafroom Mein Rakh Denge“

by Pak101.com (few years ago!)
Santa bhai jaldi jao tumhare

Santa- bhai jaldi jao tumhare ghar mein pani ghus gaya hai.
.
.
.
.
Banta- Kyun jhuth bolta hai,ghar mein pani kaise ghus sakta hai,ghar ki chabi jo mere pass hai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook