Intelligent Pathan
Intelligent Pathan
Aik Pathan Rozana Cycle pe Rait ki Bori rakh k Border se guzrta tha,
Police uski Checking krti to Bori me se Rait k siwa kuch na nikalta,
Ek Din Police wale ne Pathan se pucha k tum Smuggling kis Cheez ki krte ho!
Pathan bola: CYCLE ki , O teri khair, Ena Inteligent Pathan.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 880 views
Similar Jokes
Ho nhi sakta k mujay teri yaad na aye,
bhool k bhi bhulaon wo waqt na aye,
Tum bhulo to tumhen agli sans na aye
Me bhoolun
.
.
.
.
.
.
Chal koi gal nai Banda bhool bhi jata hai…;
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Examiner-ye Kaun si bird hai Iski tang dekh kar bhatyo
Student-mujhe nahi pata
Xmar- Tum fail ho gaye whats ur name?
Stu- Le meri tang dekh kr bata
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor To injured patient:
Jab car 1 lady chala rahi thi to tumhe road se door chalna chahiye tha!
Patient: Kon sa road? Bhai Main to park mei leta hua tha!:
by Engineer Rizwan (few years ago!)
Sardar Jee As A Director :
U Should Jump 2 D Swimming Pool 4m 100 Ft Height
Hero:I Don’t Knw Swiming
Sardar Jee :Oye Don’t Worry Yaar Pool Is Empty …
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer to Men: Allaha ke naam pe de do
Men: Maf karo baba
Faqeer: Kuch to de do
Men: Achha baba jo SMS pad raha hai usko le jao
Faqeer: Maine Bhikh mangi hai bhikari nahin
by Pak101.com (few years ago!)
Happy Sing: Ghar mai Mera he Hukam chalta h
Mai Kehta hon, Garam paani, woh le ati hai,
Dost: Garam pani kuon?
Happy: Usse Bartan Achay Dhultay hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larka dost sy :
yar mai ne apni Girl Friend ko
uski birthday pe apni behan ki
new diamond ring chori ker k
gift de di,
Dost (Thapar maar kar) :
kaminey Itni mehngi kharidi thi
maine.
Larka: salay marta kyun hai
tere ghar he to wapis gayi
hai :P Ooh shit ;
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:-yaar banta kal mei biwi mere ek dost ke saath bhaag gayi.
Banta:-tujhko to bahot yaad aati hogi uski ,phir?
Santa:-haan yaar …bahot achcha dost tha mera.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar-
why r all these people running?
Man- This is a race, the winner will get the cup.
Sardar-If only the winner will get the cup,
why r others running?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: mera beta raat bhar book ke saamne hee baita rahta hai.
Banta: lekin phir bhi woh fail kyu huaa?
Santa: wah book 'facebook' tha, isliye
by Pak101.com (few years ago!)