umeed hai
Zindagi main PAISA PYAR DOST Sab atay hain jatay hain
PAR Totay howay DANT wapis nahi atay... Samjdar ho... umeed hai SmS bhejty raho ge.!
Wrna...
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1019 views
Similar Jokes
Molvi pathan se: sana aati hai?
Pathan :sana to nahein aati par us ki choti behn saba aati hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
3 Bache apas mai baat ker rhe the..
Ek ne kha mai kale rang ki Car lo ga kyo k mere abu k baal kale hai.
Dosre ne kha mai bhore rang ki car lo ga kyo k mere abu k baal bhore hai.
or jub tesre ki bari ai to wo jhut se bola..
Mai baghair chut ki Car lo ga kyo k mere abu gange hai..::)))
by Muhammad Farrukh Nawaz (few years ago!)
Osama And Obama Is Doing Chatting.
Osama: “Hey, I Am Not Dead.”
Obama: “Haha… No One Would Believe This :P”
Osama: “I Am Sending Another Video of Mine”
Obama: “Lol, Go Ahead People Will Think Its Old :D”
Osama: “Haha, No This Time I Am Sending HD Video In 3D Technology With Glasses :P“
by Pak101.com (few years ago!)
Mouse To Elephant:
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.
Elephant:
“Ha….Ha….Ha…..
Pehney
Ga Kya ??â€
Mouse:
Nahe,Beti Ki Shadi Hay,
Tent Lagwana Hay..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Why is Salman Khan disturbed these days?
Usi girlfriend jawaan ho gayi hai,aur bhabhi
badnaam ho gayi hai…!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU :chilkay samait KELA kha raha tha.
MOLU: Is ko cheel to lo.
GOLU: Cheelne ka kia zarurat hai,hum ko yaqeen
hai is k andar KELA he hai.:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 sardar picnic par gae wahan ja kar yad aya k pepsi to ghar bhol gaye
Decide kia ki sab se chota sardar ja kar pepsi le aaye
Chota sardar:Main is shart par jata hun k tum mere ane tak samose nahi khao ge
Dono ne kaha thik hai
1 din guzar gaya sardar ni aya
2 din guzr gaye
2no ne socha k ab samose kha lne chahye
Jaise hi samosa uthaya chota sardar ped k peche se nikal k bola....
Aisa karoge to main nahi jauga.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:
by Mohammad Ali (few years ago!)
Techr:
Jo mery swal ka jwab dy ga usy chuti.!
Pathan ne apna bag khirki se bahir phenka.
Techr:
Ye bag ks ne phenka ha?
Pathan: Main ne
yaa hooo!!!! Chutti..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Molvi dua mang raha tha
kash shahadt ki moat mil jaye
Pathan:ye nhi ho skta.
Molvi:wo Q?
Pathan:Jahad pe to tu ne jana nhi or halwe may ksi ne bomb rkhna nhi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)