Pthan: proposed a girl,
Pthan: proposed a girl,
Girl:Lekin may tum se umar may 1 saal bari hun.
Pathan:Baji fikar kyun karti ho”Ham tum se agle saal shaadi karega.”!!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
Ek Baar Ek Couple Park Mein Beithe Hote Hai.
Police Wala: “Park Mein Aise Beithe Ho, Bacho Pe Kya Asar Padega?”
Aadmi: “Hum Dono Married Hai”
Police Wala: “Toh Ghar Mein Ja Ker Betho Na”
Aadmi: “Tab Isske Pati Pe Kya Asar Padega“
by Pak101.com (few years ago!)
wife aur Husband Mazaar se Nikle to (aik Faqeer ne kaha:Shehzadi 5 rupey de de, Andha hoon
.Husband: De do, Tumhe Shehzadi kaha hai to zaroor andha ho ga.
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar: Bhai Saheb 1 Kala
Bulb Dena!
Shopkeeper:Aap Kale Bulb Ka
Kia Karoge?
Sardar: Dopehr Mein Sone
K Liye Andhera Karna Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Lalu to Rabri: Agar tum batao ki is bag ke andar kya hai, to sare eggs tumare, agar batao kitne eggs to 8 ke 8 tumare, aur agar tum bata do ke ande kiske hain to vo murgi bhi tumari.
Rabri: Lalu Ji, Koi hint to do?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: mera beta meri baat sunta hi nahi hai
Banta: kyu? itna gamandi hai kya?
Santa: nahi. woh behara hai
by Pak101.com (few years ago!)
Blonde: "What does IDK stand for?"
Brunette: "I don’t know."
Blonde: "OMG, nobody does!"
by Mazhar Khan (few years ago!)
Senior Doctor Junior Doctor Se:
Ward No. 12 Main Behosh Paray Patient Ki Kya Report Hai?
Junior Doctor:Sir Uska Tou Maine Postmortem
Kr Diya
by Pak101.com (few years ago!)
MATHS Teacher To Our Brilliant Sardar
How Can U Distribute 8 Apples
Among 6 People Equally?
Sardar:
Juice Bana K De Do Na
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pilot 2 Control room
This is J-327
I am 300 Miles from Pakistan
6000 Feet above Water
with No fuel
Awaiting Instructions
Over
Control room
Kalma perh ley soniya fuel ethey v koi nai te uton light jan da time v ho gaya hai
Over.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Biwi, husband se- Tumhe mere rishtedaar pasand nahi!Husband: Kya baat kar rahe ho! Mujhe apni saas se achhi tumhaari saas lagti hai!
by Pak101.com (few years ago!)