Mein To Subah 9 Baje Utthta Hu!
Tumhe Kal
Subah 5 Baje
Phansi Di Jayegi
Sardar: Ha Ha Ha!
Police:
Kyo Hass Rahe Ho?
Sardar:
Mein To Subah 9 Baje Utthta Hu!
by Pak101.com (few years ago!) / 1003 views
Similar Jokes
Current se Bhi Bara Jhatka,
Insaan Ko Tab Lagta Hai,
Jab Usay Pata Chalay,
K Wo
Baghair Package k
"Mobile Data Net"
Use Ker Raha hai...;-p:0
by lescol (few years ago!)
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi
Dr: What problem.
Pathan: Khocha Ham Apna Ghar se 1100km Door Pohanch Geya Hy…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Mai Maike ja rahi hu, tumhe Talak ki Notice bhej dungi!
Husband: Ja ja, Mithi Mithi bate Karke Mujhe khush karne ki koshish mat kar...
by Pak101.com (few years ago!)
ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la
kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse
gaya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dunia buri ho sakti hai tum nai,
log bure ho sakte hain tum nai,
dunia bewafa ho skti hai tum nai,
pagal theak ho sakte hain par tum nai
by Sabir shah (few years ago!)
Santa:yar tune jis ladki ko naadi me dubne se bachaya tha usne fasi laga li hai.
banta:pagal hai kya use toh maine sukhne k liye tang diya tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Thief1: Lets Count d Money We hav
Looted Today!
Thief2: I m So Tired,
We'll See it in d Newspaper Tomorrow.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Darling today is our Anniversary, what should we do?
Husband: Let us stand in silence for 2 minutes..!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 gareeb ladke ki shaadi ho rahi thi. pandit-kaho "mera apna sab kuch apni patni ko deta hun"
peeche se aawaz aai: "lo bechare ki cycle bhi gayi.
by Pak101.com (few years ago!)
Principal asked PreM:
Why r u late?
all ur classmates came to d class on tym
I rplied:
"Jhund me to kutte aate h. Lekin SHER hamesha akela aata ha
by Pak101.com (few years ago!)