Wife: Kal Aap Ne Girlfriend
Wife: Kal Aap Ne Girlfriend K Saath Movie Dekhi..??
Husband: Kya Karein,
;
;
...;
;
;
;
;
;
;
;
;
Aaj Kal Ki Movie Biwi Bachon Ya Family Ke Saath Dekhne Laayakh Kaha Hai.;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1028 views
Similar Jokes
Doctor- Tum Toh Mamuli Dard Bataa Rahe They, Lekin Tumhari Toh Dhadkan Bhi Kaafi Badhi Huee Hai
Sonu- Woh Toh Aapki Fees Dekh kar Badhi Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Naman: Yaar Chaman tune us aadmi ko itna bura kyu peeta?
Chaman: Usne mujhe poocha ke “Khaana khaaya kya”?
Naman: Arey, bhala kya galat poocha, bekar hee maar diya tune
Chaman: Main uss time toilet se potty karke aa raha tha…..
by Pak101.com (few years ago!)
Qatil Try Karo Ke Umar Qaid Ho
Qatil: Try Karo Ke Umar Qaid Ho Jaye
Magar Saza-E-Mot Na Ho,
.
.
Pathan Lawyer: Tum Fikar Mat Karo,
.
After Case
Qatil: Kya Howa?
Pathan: Bahut Mushkil Se Umar Qaid Howi,
Warna Adalat Tu Reha Kar Rahi Thi
by Mohammad Ali (few years ago!)
Rahul gandhi Se Interview Me Pucha Gaya:
Agar 2 Minute K Liye Aapko P.M Bana Diya Jaye
To Aap Kya Karenge..??
Rahul: Hum Maggi Noodles Banayenge..
Interviewer: Why.??
Rahul: 2 Minute Me To Sirf Maggi hi Ban Sakti Hai..
Interviewer: Agar 5 Saal K Liye Bana Diya Jaye.??
Rahul: Hum 5 Saal K Liye P.M Nahi Banege..
Interviewer: Why.??
Rahul: Itni Maggi Kaun Khayega!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar air hostess se:- Aapki shakal meri biwi se bahut milti h. Air hostess ne zordar thappad santa ke muh pe mara.
Sardar:- Kamal h. Aadat bhi wahi h.
by Asim Raza (few years ago!)
Girl:
Muje Ik Esa Husbnd Chahiay Jo Achi Achi Baten Kare
Hansi Mazaq Kare
Or Raton Ko Muje songs Sunaye
Santa:
Tusi Husbnd nu maro goli FM Radio Le Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Bus Me Pori Seat Par Pheal Kar Betha Tha
Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mange
Pathan:Oye Tere Ko Pta Nahe K Me Kun He?
Aadmi Dar Gaya Aur Khara Raha
Next Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mangi
Pathan Ne Phr Bharm Karwaya
Us Ne Pathan Ko Pakar Lia Aur Kaha Bta To Kun
He?
Pathan:Muhammad Gul Khan Zai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:Main fail hona chahti hon
Boy:Kyun?
Girl:Ammi na kaha hai 1st ai to Sceince Dilwaengi
2nd to arts.Agar Fail ho gai to SHADI Kara Dungi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
aik class main maindak ko behosh kerna tha. lakin dawa nahi mil rahi thi.
aik laka: sir meri jurabain sungha dain.
ustad: mendak ko behosh kerna hai marna nahi hai!
by Haseeb Sultan (few years ago!)
Pathan: Doctor Sahib poray jism mai kahin bhi ungli lagawon
tu boht dard hota hai
.
Doctor did X-ray of his all body and found that he has FRACTURE in his FINGER
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)