OxFord
teacher :oxford ka matlab kya-hai ..
student: ox matlab bail & ford matlab gaadi toh.....
oxford matlab BailGaadi!!
:-);-):-P
by Asim Raza (few years ago!) / 833 views
Similar Jokes
"Friendship among Men"
A woman didnt come home at night
Next day she told her husband
"Mai apni saheli k ghr ruk gai thi"
Man called wife's 10 best friends
None of them knew anything bout it
Now
"Friendship among Men"
A man didnt come home at night
Next day he told his wife
"Mai dost k ghr so gya tha"
Wife called her husband's 10 best friends.
8 of them said, "JI WO RAT MERY PAS HI THA" and 2 claimed,
.
.
"BHABI WO SOYA HUA HAI KAHAIN TO JAGA DU!"
by Mazhar Khan (few years ago!)
GirlFrind
Promise Karo K Mujhe Kbhi Tuch oR Kis K Liye Majboor Nhi Kro gy
BoyFrind
Behn Phir Tu Ghar Ja
Meri bi Namaz ka waqt ho raha hy...
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 bander ne apni maan se pocha k maan hum itne bad sorat kiun hote hain,
maan :beta Allah ka shukar adda kar is ko to dekh jo message parh raha hai.
by Sabir shah (few years ago!)
KG girl & boy..
.
.
Boy:"Can i kiss ur hand...
.
.
Girl:"why ?? Are my lips poisonous.. ??
.
.
.
.
Boy:"ale mai to pogo dekhta hu,
ye to HBO dekh ke aai hai..:p :O :D
by Pak101.com (few years ago!)
Always love wife
No life without wife,
Wife se pyar karo,
Wife ke prati wafadaar aur
Imaandar raho,
Dil bada rakho,
Ye mat socho…
“WIFE KISKI HAI”
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ko uska Susar Jootay Maar Raha Tha:
Aadmi: Q Maar Rahy Ho?
Susar: Iski Biwi ne Hospital Se Isay SMS Kya,
TUM BAAP BAN GAYE HO.
Isne Apne Saary Doston Ko Forward Kar diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek gora aadmi tha. Jab uska ladka paida hua toh woh kala tha.
Tabhi woh apni wife ke paas jata hai aur poochta hai,
Yaar main bhi gora tha tum bhi gori thi to bachcha kaise kala paida ho gaya?
Aur phir uski biwi ne jawab diya,
Darling main bhi hot tum bhi hot sayad bachcha jal gaya hoga?
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan interview dene ke liye gya,
Officer:-
"Tum kitne bhai behen ho?"
Pathan:- 9
Officer:-
"Un mein tumhara kon sa no. ha?"
Pathan:-
.
.
.
.
.
'Telenor ka'..:-D
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Beti: Maa Gaon mein Fauji aaye hain
Maa: andar aaja inki niyat bahut kharab hoti hai
Beti: Maa fauji Pakistani hain
Maa: to bakri ko bhi andar le aa.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
After finishing MBBS, Dr. Munna starts his practice.
He checked 1st patient's eyes, tongue & ears by torch & finallly said..
Bole To.. Torch Theek hai..
by Pak101.com (few years ago!)