Aik sardar cold drinks ki dukan
Aik sardar cold drinks ki dukan pe gaya or dukandar se bola!
Aik Pepsi Bottle Kholo Bhai!
Dukandar ne khol di!
Phir Kaha Aik 7-up Bhi Khol
Dukandar ni khol di!
Phir kaha aik sprite bottle bhi kholo!
Dukandar ne khol di
Phir kaha aik Mountain Dew Bhi Kholo
Dukandar Ghusa ho gaya aur bola: Tu Konci payega kameny?
Sardar: Bhai peeni tu koi nahi bas mujhy inn botloon ki Thuss Thuss pasand hai
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 842 views
Similar Jokes
pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Son came home drunk, to avoid mom’s scolding he took a Laptop & started working.
Mom: R U drunk…??:@
Son: No mom.:x
Mom: Beyghairat, phir suitcase khol k kya type kar raha hai…???
by hearthackervsgirls (few years ago!)
KID : Y some of ur hair r white DAD?
Dad: Everytime u make me unhappy, 1 of my hair turns white.
KID: Now I understand y grandpa's hair r ALL white..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend to Naman: Main tum se tabi shaadi
karungi jab tum koi sahsi kaam kar ke dikhaoge.
Funny Naman: Tum se shaadi karne se jyada sahsi
kaam aur kya ho sakta hai?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan bht pareshan tha k hr joke main mera hi zikr kyoun hota hai.
us ne apni b.v se kaha:
“koi aisi baat kro jis ma main involve na hon”
b.v : “i m pregnant”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Good news for BOYS”
Ab kio Larki apko bhai
boly
To tension Nahi Lena
QK
Main nay soch soch k
Iska B torr Nikal lia
Hai,
B.H.A.I means.
B=Best.
H=Husband
A=Among.
I=Ideals.
Larko Sir utha k Geo
jab tak D-G Ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Latter from husband ( who is abroad) to wife
Dear Sweetheart:
I can't send my salary this month, so I am sending 100 kisses. You are my sweetheart
Your husband
Allen
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Exam me teacher ne nakal karne di aur kaha bahar jake
na kehna ki meine nakal karai hai.
Santa : Na jee na hum kahenge sir to bahut kamina tha,
kutte ne seat se hilne bhi nahi diya!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji standing below a tube light with a open
mouth.................
WHY?
because his doctor advised him "Todays dinner should
be light"
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse: Udas kyu baithe ho sir?
Bhullakad Doctor: Dopahar jiska operation kiya tha, Woh patient mar gaya.
Nurse: Arey woh to postmortem case tha sir.
Bhullakad Doctor: Toh main subah kiska postmortem kiyaa tha…
by Pak101.com (few years ago!)