Tumhe kal subah 5 baje

Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 813 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

12 Boys planed to propose a girl

12 Boys planed to propose a girl

10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence

But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!

by Pak101.com (few years ago!)
Qualified MBA Marketing Student

Qualified MBA Marketing Student
married a girl.
After 1 year of tough life with her,
finally
...
... he got angry & Sent a note to his
father-in-law:
"Your Product is Not According To
My Requirements"
The smart Father-in-Law replied:
1 year Warranty expired.
Company is not responsible.:P

by hearthackervsgirls (few years ago!)
police

I"m @ the police station now been done 4 drink driving.Urine

sample was positive so I nicked the sample.they r now doin

me 4 taking the piss

by Abdul Sami (few years ago!)
Papu to girl: Mai aapse dosti karna chahta hun

Solid insult

Papu to girl: Mai aapse dosti karna chahta hun.
.
.
.
.
. .
Girl: Hamari dushmani kab thi mere BHAIYAA

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sarder ne air-hostess se kaha

Ek sarder ne air-hostess se kaha, “Aapki shakal meri biwi
se bahut milti hai”.
Air-hostess ne ye sunte hi zordaar thappad uske muh pe mara…
Sardar foran bola : “Aadat bhi bahut milti hai”

by Pak101.com (few years ago!)
Ajeeb massage

Sardar:
Yaar Aaj Mujhay Ajeeb Msg Aaya
Or Mera Mobile Off Hogaya.
Pathan:
Aisa Konsa Msg Aya?
Sardar:
Battery Low.
Pathan:
Send Kar…
Sabko Tng Karengy.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Banta ki khub pitai hui

Santa Banta ki khub pitai hui. Dono kisi Birthday Party me muft ka khana khate hue pakde gye the Kehne lage- Hum ladki walo ki taraf se he...


by Pak101.com (few years ago!)
nekah fees

Nikah K bad.
Admi:Fees?
Molvi:bv ki khubsurti K mutabiq de do!
Admi ne10 rupay de diye
Achanak hawa se Larki ka ghonghat uth gya
Molvi:Baqaya to Le Lo bhai.

by Abdul Sami (few years ago!)
4 Motor k 2 Cycle k!G.M.

Teacher:-MotorCycle k Kitne Tyers Hote hai?
Smart Santa:- 6 Tyre

Teacher(Gusse se): How?
Santa:- 4 Motor k 2 Cycle k!G.M.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan


Pathan: Yeh FRIJ kitnay ka hai?

Pathan: Yeh FRIJ kitnay ka hai?

Salesman: Hum pathano ko koi cheez nahi baichtey,

Pathan after 1 month clean shave with 3 piece suit: Yeh FRIJ kitnay ka hai?

Salesman: Hum pathano ko cheezein nahi baichatay,

After 2 months full angrez ban k gaya: What’s the cost of that FIRIJ

Salesman: Hum pathano ko cheezein nahi baichatay,

Pathan gusay mein: Tujhe kaise pata chal jata hai k mein pathan hon?

Salesman: Kyun k yeh FIRIJ nahi “ALMARI” hai.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook