Ganje K Sath Kyo Rehte Hain

Santa Purani Album Dekhte Hua

Mummy A Photo Me Tumare Sath Smart Koun He?

Mummy :
Yeh Tere Pappa He

Santa :
To Hum Is Ganje K Sath
Q Rehte He

by Pak101.com (few years ago!) / 869 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tumhe kal subah 5 baje

Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi. Sardar: Ha Ha Ha Ha!

Police: Kyon hasn rahe ho? Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.

by Pak101.com (few years ago!)
You are equal to

You are equal to sixty james bond!

How??

007 60 = 420

by Mazhar Khan (few years ago!)
A new client had just come in to see a famous lawyer...

A new client had just come in to see a famous lawyer.

"Can you tell me how much you charge?", said the client.

"Of course", the lawyer replied, "I charge $200 to answer three questions!"

"Well that's a bit steep, isn't it?"

"Yes it is", said the lawyer, "And what's your third question?"

by Pak101.com (few years ago!)
Daku phtan ke ghar gus gya

Daaku Pathan K Ghar Gus Giya Aur Bola Jaldi
Batao SONA Kahan He?
Pathan:
Pagal Ka Bacha Itna Bara Ghar He,
Kahin B So Jao Hamen Uthane Ki Kia Zarurat Thi.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
tujhe kya chahye

Shivji-Bhakt main tumhari tapasaya se khush
hua,bol tujhe kya chahiye.?
Bhakt-D.J System dedo Prabhu.
Shivji-Abe SALE D.J hota to main Damroo kyon

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Papa Humaray Ghar main Jin hain ?

Baap: Ye Jin Waghera kuch nhi hotay
Beta: Papa Nokrani kehti hy k
humaray Ghar main jin hain
Baap: Saman pack karo
Beta: Q papa ?
Baap: Abay.. Humary Ghar main koie
Nokrani hi Nhi Hai.

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Mere bache hun ge to

Sardar:

Mere bache hun ge to 1 ko karachi aur ko Lahore chor aaunga

2Admi:woh Q?

kal TV per beta rahe the k bachon k darmiyan waqfa zarooi hai.!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bahut der k baad train chali

Bahut der k baad train chali.Muslim bola_ya Ali ! Hindu bola_ jai bajrang bali.Ek sardar bola_kya Ali,Kya
Bali?Ullu k pattho, Train to baju wali Chali

by Pak101.com (few years ago!)
Fees Maafi Ki Application

To

The Principal,
Delhi Public School,

Sir,

Baat Yeh Hui Ke Mere Dad Ne Mujhe Fees Ke Liye 2000 Rs Diye Thhe, 500 Rs Ki Dosto Ke Saath Film Dekhi, 500 Ki Drink Or Chicken Ho Gaya, 500 Ka Girlfriend Ka Recharge Karwana Pad Gaya, Fir Ussko 250 Ki Coffe Pilai.

Ab Bache 250, Uski Main English Wali Mam Pe Shart Haar Gaya.

Mein Samja Thha Ke Unka Sirf Maths Ke Sir Ke Saath Chakar Hai, Par Unka To Aapse Bhi Chakar Nikla.

Abb Aapke Pass Do Hi Raste Hai. Ya To Meri Fees Maaf Ya Aapka Pardafash.

by Pak101.com (few years ago!)
Mouse To Elephant

Mouse To Elephant:
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.

Elephant: “Ha….Ha….Ha…..
Pehney Ga Kya ??”

Mouse: Nahe,Beti Ki Shadi Hay,
Tent Lagwana Hay..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook