1 nursery CLASS ka bacha

1 nursery CLASS ka bacha bola-madam main aap ko kaisa lagta hun?
Madam boli
SO SWEET
BACHA apni side Ke Larki se bola
dekha maine kaha tha na
line marti hai

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 947 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bad temper problem

Patient: Doctor, you must help me. I'm under such
a lot of stress, I keep losing my temper with
people.
Doctor: Tell me about your problem.
Patient: I just did, didn't I, you stupid fool!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 larkiun baad larka hya

Santa: Upperwale ki daya se teen larkiyon ke baad
mere larka hua hai
Banta: Yaar tumhare upper kaun rahata hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
aaj kal ki naujwan nasaal

AAJKAL ki Nojwan Nasal K Bigrne ki Waja?
Mobile??
Media??
Intrnet??
Nahi
10th class ki Urdu ki Ghzlen;-)
Achy se Achy Bchy ko Ashiq
Bna dti hen:-)
EXAMPLE :-
Deedar ki Talab he to Nazre
Jamaye Rakh
Ghalib…
Parda ho ya naqab, Sarakta
Zaroor hy

by Abdul Hannan (few years ago!)
computer not ur husband

Wife To Husband : , Dear This Computer Is Not Working As Per My Command, ,

Husband Replied : , , , Darling ,,, , It's a Computer Not Your Husband

by tanveer hussain (few years ago!)
Machardani laga kar so raha tha

Pathan raat ko Machardani laga kar so raha tha: Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko Torch le kar dondh raha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
khamoshi

Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad Poli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…

by @irha@ (few years ago!)
I sent love leters to my girlfrnd

Boy: "I sent love leters to my girlfrnd everyday for 3years."

Frnd: "Then what happened?"

Boy:"Nothing finally She maried the postman.

by Pak101.com (few years ago!)
Funny

If ever in your l


If ever in your life u r very sad n feel that u have lost everything, I'll come, hold ur hand, take u 4 walk on a bridge and show u where 2 jump from.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Friend Se

Sardar Friend Se:
Aaj Raat Mein Nahi Soun Ga.
Friend: Kyon?
Sardar:
Khwaab Mein Pathan Se Larai Ho Gayi Hai.
Friend: To Kya Hua??
Sardar: Aaj Woh Bandy Le Kar Aye Ga

by Pak101.com (few years ago!)
Mein nai badla

Husband 2 wife;me wo nai k shadi howi aur badal gaya .
Shadi se pehle bi mujhe shadi ka showk tha aur ab bi mujhe shadi ka showk hai.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook