Main Tou Darzi Ko De Aaya!!
Sardar 1: Yar Ye Joray Kahan Bantay Hain?
Sardar 2: Oaey Tu Nahi Janta
Aasman Par
Pehla: Abay Shit Yar
Doosra: Kia Hua?
Pehla: Main Tou Darzi Ko De Aaya!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1276 views
Similar Jokes
Khwab
Pathan ne oxford universty mein 1st Rank Me Aaya. News channel walu ne pucha..
Ab Aaghe Kya Karoge ?
Pathan : bachpan se ek khwab Dekha Hai apna tandoor Center kholu ga...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher:
Agar sache dil se Rab se Dua ki jaye to wo poori hoti hai…!!!
Student:
Rehne dain miss, agar aisa hota to aap meri biwi hotein.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Sharab peetay huay ro raha tha,
Kisi ne pocha khan sab ro Q rahe ho??
Pathan: Jis Larki ka naam bholana chah raha hon uska naam yaad nahi aaraha hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Baar Saare Fruits Apne-Apne Baare Mein Ek-
Doosre Se Batate Hai.
Angoor: “Log Itne Gande Hote Hai Ke Mujhe Chaba
Lete Hai”
Seb: “Log Itne Gande Hote Hai Ke Mujhe Cheel Kar
Khate Hai”
Kela: “Log Itne Besharam Hote Hai Mujhe Nanga
Kar Ke Khate Hai“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SARDAR:
Office Ja Rha Tha.
Biwi Pyar Se Boli:
See U In The Evening.
SARDAR Gusse Se:
Dhamki Kise De Rhi Hai,
Mai B Tujhe Dekh Loonga.”:
by Pak101.com (few years ago!)
Wo kaun si cheez hai jo fridge me rakhne k bad b garam rehti hai..?.
.
.
.
Nhi pta..?
.
.
.
.
.
Garam masala :D
Dekha bachpan se genius hu pr kbhi ghamand nhi kiya.
by tahir bashir (few years ago!)
Pappu- Dadi, kya hum humesha 5 hi rahenge?
Aap
Papa
Mummy Mai Bahan
Dadi- Nhi Beta, Jab tumhari Shadi Ho Jayegi to Hum 6 ho Jaynge,
Pappu- phir Behan k Shadi ho jayegi to hum 5 ho jaynge
Dadi- Nhi Beta
Jab tumhara Beta hoga to hum phir 6 Ho jaynge
Pappu- phir Aap Mar Jaoge to hum phir se 5 ho jaynge
Dadi- Chup kar Kuutte
Chal So Jaa…
by Pak101.com (few years ago!)
THERE ARE BASICALLY 7 TYPES OF GIRLS:::::::::::::::::::
1.HARD DISK GIRLS:
remember everything forever.
2.RAM GIRLS:
forgets about you the moment you turn her off.
3.SACREENSAVER GIRLS:
just for looking.
4.INTERNET GIRLS :
difficult to access.
5.SERVER GIRLS:
always busy when you needed.
6.MULTIMEDIA GIRLS:
makes horrible things looks beautiful.
7.VIRUS GIRLS:
these type of girls are normaly called
::WIFE::
once enters in your system don,t leave even after format.
by Choudhry Asim (few years ago!)
Katra katra samandar ban jaye ga,
Dekhty Hi Dekhty 2010 aa jaye ga,
Himmat kr Abhi waqt hy “PAKISTAN”se Bhag ja,
Wrna
Agly saal tu”BHOOK”Se Mar jaye ga :->
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jack went to see the camp nurse. I fell last night, he said. And I was unconscious for eight hours. The nurse was shocked.
How awful. What happened? I fell asleep!
by Pak101.com (few years ago!)