Ladkiyo Ki Awww Ka Badla Le Hi Liya Isne
Boy To Girl: “Pen Hai?”
Girl: “Nahi Hai”
Boy: “Pen Hai Pen?”
Girl: “Kaha Na Nahi Hai”
Thodi Der Baad
Boy: “Pen Hai?”
Girl: “Kitni Baar Kahun Nahi Hai, Ab Dubara Puchha To Hathode Se Sar Fod Dungi”
Boy: “Hathora Hai?”
Girl: “Nahi”
Boy: “Acha Phir Pen Hai?“
by Pak101.com (few years ago!) / 1007 views
Similar Jokes
Height of Over Smartness! College Boy Ne Larki se Poocha: Tumhara Naam Kya Hai? Girl: Mujhe Sab
Behan Kehte Hain. . . . Boy: Aur Mujhe Sab Behnoi Kehte Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
BANTA calls up White House & says
I want to be the next president of the USA.
Obama:Are you an idiot?
.
.
.
BANTA: Why?Is it compulsory?;)
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR:
Batao aisa kiya karen k Saanp bhi mar jaye aur Laathi bhi na tootay ?
,
,
PATHAN:
Jootay se maar do:)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Husbend: Gaana Ga RaHa Tha Main Dunya Hila Dun Ga TEri Chahat Main,
_
Bv: Rahne Do Raat Ko Bed To Hila Ni Patey,
Dunya Kya Khak Hilaogy
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan ko invitation mila,kaap ko party mein laal tie pehen kar aana hai,Pathan party mein pohncha to dekha k,logon ne pant shirt bhi pehni hui hai
by Pak101.com (few years ago!)
Bhutto Ka Farmaan:
Roti, Kapra Aur Makaan.
.
Zardari Ka Elaan:
Goli, Kafan
.
Aur
.
Seedha Qabrustaan. :-)
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Bus Accident
Man Crying: Mera hath kat gaya.
Bahut dard ho raha hai.
Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gaya,
Fir bhi chup-chaap pada hai..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Wo khud pe gharoor karta hai to is me herat ki koi bat nai
dost
jis ko hum chahte hain wo aam ho hi nai sakta
wo to amrood hai amrood
by Sabir shah (few years ago!)
America Se 1 Pathan Ne
Apni Maa Ki Dead Body Pakistan Bheji Jis K Saath Letter Tha
K Ama Ki Dead Body Aap Ko Mil Gai Ho Gi, Ama Ne Jo Kapron K Ooper 2 Shirts Pehni Hyn Wo Bhaiyon K Liye, Left Hand Me Jo Ghari Hy Wo Baaji K Liye,
Jo 5 Socks K Jory Pehny Hyn Wo Sab K Liye,
Ama K Sirhany K Nechay
Jo Choclates Hyn Wo Papu K Liye, Ama K Balon Mai Jo Ponyan Hyn Wo Pinki K Liey Hai Or Agr Ksi Or Cheez Ki Zaroorat Hui
To Jaldi Bata Dena Abba Ki B Halat Kharab Ha.
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)