aaj keya pakaya hai?,

Shohar bivi se: aaj keya pakaya hai?,

bv: zeher,

shuhar: acha phir tum kha kar so jao, main der se aaon ga

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1007 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pagal Aur Doctor

Doctor Ne 1 Pagal Se Poocha:
Tum Chhat Se Q Latak Rahe Ho?

Pagal:Main Aik Bulb Hoon

Doctor:Tum Jal Q Nahi Rahe?

Pagal:
Bewakof Ye Pakistan Hai Light Gayi Hui Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Technology Impact In Future

Technology Impact:
Year 2050 Mein Pita Gusse Mein Apne Nursery Ke Bache Se:
.
.
Mene Tumhe Hazaro Baar Bataya Hai…..
.
.
.
Ki Tum Vastav Mein
.
.
.
Paida Hue The Na Ki Download…

by Pak101.com (few years ago!)
Lamby hain par keera nai

Punjabi mere abu itny lamby hain k wo chalty pankhy me hath de dete hain.

Pathan:mere abbu b lamby hain par un me keera nai hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Sardar selected a short girl

Sardar selected a short girl to marry.

Why?Because guru ji told him

Musibat jitni choti ho utna acha hai

by Pak101.com (few years ago!)
Effect of Aashiqui-2

Effect of Aashiqui-2
Santa- Abe toilet se jaldi bahar nikal..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Banta- Sun raha hai na tu.....
Dho raha hu main .

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

A sardar was very fond of sensational and detective novels, but he always started reading from the middle. A friend of his asked why he did so?"
It'z doubly interesting", said the Sardar. "TO start from the middle keeps one curious not only about its conclusion but also about its beginning.

by nadeem (few years ago!)
Funny

Aik Hathi.............

Ek hathi ne ek chuhiya ko ched diya,
chuhiya ne hathini ko shikayat karke kaha ki
apne pati ko samjha lo
varna Mard hamare ghar mein bhi hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
mujhe surprise mat dena..

Super pogo joke... ;)
PATI : "Main 5 din ke liye baahar ja raha hoon..."
.
PATNI : "Theek hai,
lekin jaldi aakar mujhe surprise mat dena.. warna
tum khud surprised ho jaoge."

by Tanveer Hussain (few years ago!)
FaQeer:Ek rupay de do

FaQeer:Ek rupay de do.
Lady: Sharam nhi aati itne smart handsome nojawan ho k bheek mangte ho!



FaQer:Acha janab phir 1 pappi hi dy do.

by Pak101.com (few years ago!)
Meri Prem kahani

Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha

Wah Wah

Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha

Izhar-e-Mohabat Sms se kiya tha,

Jo un ki Shaadi tak bhi Pending tha….!

Wah Wah

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook