aaj keya pakaya hai?,
Shohar bivi se: aaj keya pakaya hai?,
bv: zeher,
shuhar: acha phir tum kha kar so jao, main der se aaon ga
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1007 views
Similar Jokes
Doctor Ne 1 Pagal Se Poocha:
Tum Chhat Se Q Latak Rahe Ho?
Pagal:Main Aik Bulb Hoon
Doctor:Tum Jal Q Nahi Rahe?
Pagal:
Bewakof Ye Pakistan Hai Light Gayi Hui Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Technology Impact:
Year 2050 Mein Pita Gusse Mein Apne Nursery Ke Bache Se:
.
.
Mene Tumhe Hazaro Baar Bataya Hai…..
.
.
.
Ki Tum Vastav Mein
.
.
.
Paida Hue The Na Ki Download…
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi mere abu itny lamby hain k wo chalty pankhy me hath de dete hain.
Pathan:mere abbu b lamby hain par un me keera nai hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar selected a short girl to marry.
Why?Because guru ji told him
Musibat jitni choti ho utna acha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Effect of Aashiqui-2
Santa- Abe toilet se jaldi bahar nikal..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Banta- Sun raha hai na tu.....
Dho raha hu main .
by Pak101.com (few years ago!)
A sardar was very fond of sensational and detective novels, but he always started reading from the middle. A friend of his asked why he did so?"
It'z doubly interesting", said the Sardar. "TO start from the middle keeps one curious not only about its conclusion but also about its beginning.
by nadeem (few years ago!)
Aik Hathi.............
Ek hathi ne ek chuhiya ko ched diya,
chuhiya ne hathini ko shikayat karke kaha ki
apne pati ko samjha lo
varna Mard hamare ghar mein bhi hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Super pogo joke... ;)
PATI : "Main 5 din ke liye baahar ja raha hoon..."
.
PATNI : "Theek hai,
lekin jaldi aakar mujhe surprise mat dena.. warna
tum khud surprised ho jaoge."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
FaQeer:Ek rupay de do.
Lady: Sharam nhi aati itne smart handsome nojawan ho k bheek mangte ho!
FaQer:Acha janab phir 1 pappi hi dy do.
by Pak101.com (few years ago!)
Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha
Wah Wah
Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha
Izhar-e-Mohabat Sms se kiya tha,
Jo un ki Shaadi tak bhi Pending tha….!
Wah Wah
by Mazhar Khan (few years ago!)