Sardar selected a short girl
Sardar selected a short girl to marry.
Why?Because guru ji told him
Musibat jitni choti ho utna acha hai
by Pak101.com (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Ek Admi: Pathan Bhai
Aap Jab Hanste Hai To
Aap Ke Dimples Parte Hen
Aap Bohat Ache Lagte Hai
Dil Chahta He Aap Ko Piyar Karloon
Pathan: Oo Bhai Jan
Mujhse Sa Ziyada Dimple To
Mere Bivi Ka Parte Hai
by Pak101.com (few years ago!)
10) Cats' facial expressions.
9) The need for the same style of shoes in many different colors.
8) Why bean sprouts aren't just weeds.
7) “Fat” clothes.
6) Taking a car trip without trying to beat your best time.
5) The difference between beige, off-white and eggshell.
4) Cutting your bangs to make them grow.
3) Eyelash curlers.
2) The inaccuracy of every bathroom scale ever made.
1) Other women.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek dost nay dosray dost say pocha, "batao, wo konsi jaga hay jehan baap betay ko bhool jaata hay aor
beta baap ko?"
Dosray dost nay kaha,
"shaadi k moqay par".
by Pak101.com (few years ago!)
Husband to Wife : Mein shaadi se pehle 20 auraton ke saath so chuka hoon.
Wife : Mujhe pata tha ki jab kundli mili hai to aadatein bhi zarur milti hogi!!!
by Pak101.com (few years ago!)
A lady was picking through the frozen turkeys at the grocery store, but couldn't find one big enough for her family.
She asked a stock boy, "Do these turkeys get any bigger?"
The stock boy replied, "No ma'am, they're dead."
by Pak101.com (few years ago!)
Pandit: I am so miser (kanjoos) that I went alone for my honeymoon and saved half the money.
Bania: That is nothing, I saved full money. I sent my wife for honeymoon with a friend
by Pak101.com (few years ago!)
husband-talak lena hai,
advocate-talak lene ke liye 5000rp lagenge,
husband-pagal ho kya?pandit ne 51rp me shadi
kari thi.
advocate-dekh liye na saste ka natija.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: My wife can cook but won't.
Santa. You're lucky. My wife can't cook but does!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan apni Parrosan se: Mrs Thakur! Mai ne Aap se kaha tha k apne betay ko meri naqlien utarne se mana krien!
Kya usay mana kia?
Parrosan: Yes! Main ne usay mana kia k janwron jesi hrkat na kia kro.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sarar: Light nai to kambakhat fan to chala do,
Sardani: aakhir sardar he to hai na
aqal hai hi nai
Fan chala dia to mombati bhojh jay gi
by hearthackervsgirls (few years ago!)