1 pathan hsptal aya to nurse n btaya
1 pathan hsptal aya to nurse n btaya
Mbarak ho
is waqt 2 baj rhe hen or ap 2 bcho k bap bn gaye hen.
Pthn: Khuda ka shukar he ke hm 12 baje yhan nai aya:-D
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 981 views
Similar Jokes
Sardar G Joined New Job
1st Day He Spent 11 Hrs On Computer Boss Was Happy N Askd:
Wat He Did?
Sardar G:
Keyboard Alphabets Were Not In Order I Arranged Dem
by Pak101.com (few years ago!)
4 kam karo
1. Mobile switch off kro
2. Battery kholo
3. Sim nikalo
4. Mobile ko road pai dai maro
Jb koi msg hi nhi karna tou mobile
ki kya zarorat.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dada: Puter ander sey merey dant tu ley aa,
Beyta: Mager dada g roti tu abhe bani nhe,
Dada: ohh nhee! beyta samney wali Budhi nu smile deyni hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Admi Santa Se: “Kya Apne Kisi Se Pyar Kiya Hai?”
Santa: “Haan Kiya Hai Par Jab Bhi Us Se I Love You Kehta Hoon, To Wo Bolti Hai I Love You 2 Pata Nahi Ab Ye Sala Dusara Kaun Hai?“
by Pak101.com (few years ago!)
2 pathan Bhai Exam hall me..
Teacher:Tum D0no Ne Apne Father
Ka Naam Different Q Likha?
Pathan:Tm phir bolta k hm ne Naqal
ki hy hamary pas dimagh hy madam...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wakeel: Tum ne Police Officer ki jaib me jalti hui matches kyun rkhi?
Pathan: Ye Hum ko bola "kaam krvana hai to pehle "JaiB" garam karo...
by Abdul Basit (few years ago!)
Boy 2 grl- Apni body to dekho jaise haddiya hi haddiya Ho!
Grl-isliye itni der se soch rhi hu k mere pas Kutta kyo khada h?
by Pak101.com (few years ago!)
Husband aur Wife Hotel me gaye tabhi 1 Lady ne Hello kiya,
Wife nay pocha, Koun Thi Wo?
Husband:- Tum dimagh kharab mat karo,main pehle hi pareshan hun k woh bhi Yehi pochay gi
by tanveer hussain (few years ago!)
Santa:My wedding is going to happen
Banta:Whats the problem now.?
Santa:My wife did'nt know it...!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
4 cheezain khatam hone per boht taklef dayti hain…! . .
1– Mohabbat
2– Rishta
3– Aietebar OR
4– ITWAR…:)
Itwar wala dukh ziada bara hai ;-):-p:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)