Ek Hara Vala Dena!
Sardaar Goes To A TV Shop And Asks:
Aap Ke Paas Color TV Hai Kya?
‘Haan’ Replies Shop Owner
Sardaar Says: Ek Hara Vala Dena!
by Pak101.com (few years ago!) / 1072 views
Similar Jokes
Advocate:Talak Karvane K Rs10,000 Lagenge.
Husband:Pagal Ho Kya?Pandit Ne
Rs 101 Me Shadi Karvai Thi.
Advocat:Dekh Liya Na Saste Ka Natija
by Pak101.com (few years ago!)
A Family Saw ""Sholay"" Movie
Came Back Home And Husband Romantically Said
To Wife
"" Nach Basanti Nach""
Child Added
Nahin Basanti Is Kute K Samne Mat Nachna""
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Ne Daru Pi Ke Apne Apko Aaine Main Dekha Or Bola
Isko To Kahin Dekha Hai ....
O Yaad Aaya Ye To Wahi Haramkhor Hai Jo Shadi Ke Album Main Meri Biwi Ke Sath Tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Rat Ko 2 Sharabiyon Ne Talaab me Chand Ki
Parchhayi Dekhi.
1st- Ye Kya Hai?
2nd-Abe Ye Chand Hai.
1st-Sale Ghar Chal Hum Mazak Mazak Me Chand
Par Phch
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan 2 Shopkeeper: 1 Kala bulb daina !
Shopkeeper: Kaalay buld ka kia karna hai?
.
Pathan: Dopehr mai sonay ke lie andhair karna hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Height Of Tapana
Bacha Rikshay Walay Se:
Uncle Bahadurabad Jao Gay ?
Rikshay Wala:
Ji Haan !!
Bacha:
Phir Kab Aao Gay………??
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka bola ……. Dilruba
Ladki boli ……. Pizza khila
Ladka bola ……. Paise nahi
Ladki boli ……. Aise nahi
Ladka bola ……. Mahngai hai
Ladki boli ……. Aaj se tu mera bhai hai.
by Abdul Sami (few years ago!)
Pyar me
Zuban
chup ho to
Ankhen
Bolti H
Ankhen
chup hon to
Hont
Bolte H
Hont
chup ho to
Dil Bolta H
Or agr Dil
chup ho to
.
.
.
Molvi bolta H
“4 takbeer namaz-e-jnaza frz-e-kfaya”
“ALLAH O AKBAR”
GAME OVER!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Ladaki people ne phenkehuye nimbu apane hole me zel rahi thi. people ne poocha.... people: tum ye kam America me karogi to bahoot paisa milega Ladaki: meri maa already america me hai wo tarbo ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
DR. k Clinic k age lambi line lagi thi,
1 aadmi bar-bar line me ghusta tha,
log use piche kr dete the,
Aadmi bola- Lage raho salo, mai bhi clinic nahi
kholunga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)