Ek Hara Vala Dena!
Sardaar Goes To A TV Shop And Asks:
Aap Ke Paas Color TV Hai Kya?
‘Haan’ Replies Shop Owner
Sardaar Says: Ek Hara Vala Dena!
by Pak101.com (few years ago!) / 1073 views
Similar Jokes
Phatan ne Doctor ko bohat mara: Logo ne pocha kyou?
Phatan: Etni garmi main kehta hy Paani Boil Kar k Piyo
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:
Tell the name of Any Microsoft Product?
Sam:
MS Excel
John:
MS Word
Matt:
MS PowerPoint
Sardar After Thinking a lot:
.
.
.
.
.
“MS Dhoni”.
by Razzi (few years ago!)
Santa Ke Ghar Aag Lagne Par Uski Patni Ki Kuch Body Jal Gayi.
Santa Usko Shehar Ke Mashoor
Sergion Ke Paas Le Gaya
Santa: “Doctor Sahab, Plastic
Surgery Karvane Mein Kitna Kharcha Aayega?”
Doctor: “5 Lakh Aayega Aur Dawaaiyo Ka Alag Se”
Santa Kuch Soch Kar Bola: “Doctor Sahab, Aur Agar Plastic Hum De To?“
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ek Kagaz Ko Baar Baar Chum Raha Tha Aur Khush Ho Raha Tha Tabhi Ek Dost Ne Pucha Aisa Kya Hai Is Kagaz Mein….
Pappu: Prem Patra Hai Bhai
Dost: Par Ye To Khali Hai?
Wo Kya Teri Hone Wali Bhabhi Gungi Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Tcher-Tum Desh k liya Kya Kya karte ho?
Santa-Pani ki Bachat karta hu
Hafte me sirf 1 bar nahata hu
by Pak101.com (few years ago!)
DR. k Clinic k age lambi line lagi thi,
1 aadmi bar-bar line me ghusta tha,
log use piche kr dete the,
Aadmi bola- Lage raho salo, mai bhi clinic nahi
kholunga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ustad: Agr me tmhary walid ko Rs. 5000 dun,un ko 2000 ki zarurat ho to ktne wapas mil jaenge?
Student: 1 b nhi
Ustd : wo Hisab nhi janty?
Student: ap mre baap ko nhi jannty
by Abdul Hannan (few years ago!)
Apne smart hone par itna guroor na karo, Sab do din ki masti hai..
Aapki khubsurti bhi tab tak hai, jab tak FAIR & LOVELY sasti hai…!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Shame on you girls
.
.
.
.
.
.
.
.
Weather is getting hotter than u.... :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Tum Tu kehtay thy k shaadi k baad bhi Tum muJh se bohat pyar karo gay!!
Husband: Haan, mujhe kya pata tha k Tumhari shadi mujh se hi Hojaye gi
by Pak101.com (few years ago!)