Funny Man ik ped pe chada
Funny Man ik ped pe chada. Upar baithey Monkey ne poocha: Upar kyon aaya hai?
Funny Man: Apple khane.
Monkey: Yeh to aam ka ped hai.
Funny Man: Pata hai, Apple saath laaya hoon.
by Pak101.com (few years ago!) / 1211 views
Similar Jokes
Girl: mai Tmhare liye Aag pe chal skti hn,
Naddi me kood sakti hn.
Boy: so sweet
kya
Tum mujhe Abhi Milne
Aa skti Ho,?
Girl: pagal ho kya.!
itni dhoop mei.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband asks: Do you know the meaning of WIFE.
It means...Without Information Fighting Everytime!
WIFE says No, it means -
With Idiot for Ever
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan hotel mein kamra lene ke liye reception Par mojood clerk se behas kar raha tha
Clerk dekhiye janab Koi kamra khali naheen hai
Pathan: Agar wazire azam aa jayein tu kia onnhein kamra do ge?
Clerk: kion naheen!
Pathan: phir mujhe woh kamra de doKion ke wazire azam tu naheen aa rahe aaj
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu Jahaz main khara hua aur Zor se chillaya "HI JACK"...
Sab ronay lagy.
Or Pareshan ho gaye.
Kuch dair bad Jack uth kar bola: "HI PAPPU." :-
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan building se gira
doctor said he is dead
pathan suddenly woke up n said mey zindah hon.
Pathan wife: tu leta reh tujhe doctor se ziada pata hai kya.
by Pak101.com (few years ago!)
Aankhon me Aansu, Chehre par hansi hai.
Sanso me aahen,
Dil me bebasi hai.
Pehle kyu nhi btaya
Darwaze me ungli phasi hai
by Pak101.com (few years ago!)
BOYS stands for
B: BADMASHIYON mai sab sai agay
O: OLLU ki tara raat mai jagay
Y: YARIYIAN nebhaye jaan laga ke
S: SHAREEF sirf maa baaf ke samnay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher:-
"Main Teri Jaan Nikal Dungi"
Iski English Kya Hogi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student:- English Ki Aisi Ki Taisi,
Tu Haath To Laga Ke Dikha....:P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher : What a pair of strange socks you are wearing,
one is green and one is blue with red spots!
Sardar ji: Yes it’s really strange.
I’ve got another pair of the same at home.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
“Naeei” hon
by Mazhar Khan (few years ago!)