Nayi Doctor Ki Shradha
Nayi(new) doctor ne apni life ka pehla operation kiya! Operation ki thodi der baad hi marij mar gaya!
Marij ke marne ke baad doctor ne diwar par tangi bhagwan ki taswir ki ore haath jodkar sir jhukate hue puri shradha ke saath kaha: Hey prabhu meri ore se yeh pehli bhet swikar kijiye!
by Pak101.com (few years ago!) / 848 views
Similar Jokes
P.P.P ki darindagi ka aik aur jeeta jaagta saboot,
Korangi me quetta hotel ke 3 masoom pathano se
"Naswar" cheen li, teeno pathano ne tarap tarap ke jaan dey di....
by Abdul Hannan (few years ago!)
Tamam Students ko khabar-dar kia jata hai
Ke wo ghar ke sab
.
Chappal
Wiper
Jharu
Belts
Wires
Bat
&
Pipes
.
Chupa lain
.
Kionky result any mai sirf 2 din rah gaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Bhai Aapke Sare Msgs Mai 1 Larki ko Bhejta Hon.
Or Aaj usne pocha k ye pyary pyary msg kn krta he tmhy.
Mene us ko apka nam btaya lekn usne bht zid ki k
Mujhe uska nmbr b do mene mjborn usko ap ka nmbr dia he.
Plz plz plz plz uske 7 koi btmizi na krna uska name he
.
.
.
Shabbo Jamadarni. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek fakir pathan k pas aya.
.
.
Pathan: kal ki roti kha lo ge?
.
.
Fakir: ji kha lon ga.
.
.
Pathan: Thk hy. Tu phr kal time se a jana....:-D
by @irha@ (few years ago!)
Sardar:Aj mere parosiaan da bacha gum ho gia.
Main mashwara ditta te menu bohat kutt pai.
Friend:Tu ki mashwara deta c?
Sardar: Main kiya Google te search kar lo.
by Pak101.com (few years ago!)
“Loffer” or “offer”
mein keya ferq hy?
agr koi lerka kise lerki ko
propose kare to “loffer”.
agr koi lerki kise lerka ko
propose kare to “offer”.
Had hogae yar..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Khan Sahab ne bacha aghwa kya or tawan k liye "10 lakh rupe kal subha pull k niche pohncha do" Ka sticker uske piche chipka kar wapis ghar bhej dia.
Dusre din pull k niche gaya 10 lakh mil gaye!
Sath sticker pe likha tha..
"Khuda ka Qasam paise ka gham nai!Gham is bat ka he k khan ne khan ko loota
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik Train ulatnay ka Case Adalat mein tha.
Train ka Driver jo ke Pathan tha,
Us se Poocha ke tumne Train Patri se kiu Utarai??
Pathan: O yaara aik banda samnay aa gaya tha to brake marne ka time nahi tha.
Hamara Assistant ne bola ke is ke oper char ha do.
Wakeel: Phir?
Pathan: Bas woh banda Patri se utar gaya..!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then
Sheikh:
Kahan ja rahi ho or kia le kar ja rahi ho?
Cheunti:
ßhai bhooka marne se to behtar hai hijrat kr jain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Joke Only For Engineers
Once A 'Constant' n 'e^x'
Were Standing, They Saw
A Derivative Coming From
Aside, Constant Ran Away
Saying 'Derivative' Will Kill
Me,Making Me Zero . The e^x
Said 'HaHaHa' Whether Its
Derivative Or Integral , It
Cannot Change Me,
Derivative Came Near Him
And Said
I m d/dy notd/dx ... =P =D
by Mazhar Khan (few years ago!)