Light nai to kambakhat fan to chala do
Sarar: Light nai to kambakhat fan to chala do,
Sardani: aakhir sardar he to hai na
aqal hai hi nai
Fan chala dia to mombati bhojh jay gi
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 832 views
Similar Jokes
Boy peeke Ghar aaya aur,
Dad se Bachne ke liye 1 badi Book leke Padne Laga....
Dad:- Peeke aya hai...??
...
...Boy:- No Dad..!!
.
.
.
.
.
Dad:- to Suitcase khol ke kya Bak Bak kar raha hai.....!
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi ne New Sim li or socha Shohar ko Surprise don,
Shohar Room mei betha tha wo kitchen mei gai or shohar ko Call ki:"Helo Drling"
.
.
... .
.
Shohar ne halki Awaz me jwab dia:
Tum baad me cal krna abi 'Dainn' kitchen me hy.
by Pak101.com (few years ago!)
kya meri nak tedi hai. ankhen mendki jesi hai. surat se besharm lagta hoon, pagal hoon akal nahi mujhe… phir kise ne aisa kiyo kaha meri surat tumse milte hai………….?
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ek Din Blood Bank Mein Gaya Aur Udhar Usne Ek Staff Ke Aadmi Se Puchha
Pappu: “Mujhe Ek Bottle Blood Chahiye”
Aadmi: “Blood Group Bolo”
Pappu: “Koi Bhi Chalega”
Aadmi Hairani Se: “Arey Aisi Kaise Chalega?”
Pappu: “Yaar Girlfriend Ko Love Letter Likhna Hai, Samjha Kar“
by Pak101.com (few years ago!)
Kuch is tarah Usne mujhe Bewakoof Bana Diya Faraz.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ji Haan! Bilkul Isi Tarah.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty
by Mohammad Ali (few years ago!)
HUm NyTanhai Mei Bhi Sirf
Tm ko chaha Hai,
“DOST”
Warna log To Tanhai Mein
Nargis ki CD Lga Lety
Hain.
/(‘_’)/
..()
../!
Ve gujra ve
:D
by Abdul Hannan (few years ago!)
Doctor:Ap bilkul mairi 3 bewi ki tarha lag rahi ha.....
Girl:Oh Really!!!
Doctor:yes
Girl:waisa ap ki ha kitni beewiya?
Doctor: 2........... :p
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Sardar ko bar bar "I love you" ka msg araha tha
.
Dost ne pocha: Khair hai? Aaj tu boht "I love you" ke msgs arahe hain !
.
Sardar: O jee aaj mai galti se BEWI ka mobile laya hon eslie
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Two friend gossips
1 Friend said : yaar Jail ko "Hawalaat" kyu kehte
hain..?
.
.
2 Friend said: Kyun ki jail me khane mein sirf
"Hawa-aur-Laat" hi milti hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)