Light nai to kambakhat fan to chala do

Sarar: Light nai to kambakhat fan to chala do,

Sardani: aakhir sardar he to hai na

aqal hai hi nai

Fan chala dia to mombati bhojh jay gi

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 832 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boy peeke Ghar aaya aur,

Boy peeke Ghar aaya aur,

Dad se Bachne ke liye 1 badi Book leke Padne Laga....

Dad:- Peeke aya hai...??
...
...Boy:- No Dad..!!
.
.
.
.
.
Dad:- to Suitcase khol ke kya Bak Bak kar raha hai.....!

by Pak101.com (few years ago!)
Biwi ne New Sim li

Biwi ne New Sim li or socha Shohar ko Surprise don,

Shohar Room mei betha tha wo kitchen mei gai or shohar ko Call ki:"Helo Drling"
.
.
... .
.
Shohar ne halki Awaz me jwab dia:
Tum baad me cal krna abi 'Dainn' kitchen me hy.

by Pak101.com (few years ago!)
kya meri nak tedi hai

kya meri nak tedi hai. ankhen mendki jesi hai. surat se besharm lagta hoon, pagal hoon akal nahi mujhe… phir kise ne aisa kiyo kaha meri surat tumse milte hai………….?

by Pak101.com (few years ago!)
Pathaan Ko Budhu Banana Itna Asaan Kaha Hai?

Pappu Ek Din Blood Bank Mein Gaya Aur Udhar Usne Ek Staff Ke Aadmi Se Puchha

Pappu: “Mujhe Ek Bottle Blood Chahiye”

Aadmi: “Blood Group Bolo”
Pappu: “Koi Bhi Chalega”

Aadmi Hairani Se: “Arey Aisi Kaise Chalega?”

Pappu: “Yaar Girlfriend Ko Love Letter Likhna Hai, Samjha Kar“

by Pak101.com (few years ago!)
Bewakoof Bana Diya

Kuch is tarah Usne mujhe Bewakoof Bana Diya Faraz.....


.



.


.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ji Haan! Bilkul Isi Tarah.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Bus ke peche bhagty howe

Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty

by Mohammad Ali (few years ago!)
hum nay tanhai mein bhi

HUm NyTanhai Mei Bhi Sirf
Tm ko chaha Hai,
“DOST”
Warna log To Tanhai Mein
Nargis ki CD Lga Lety
Hain.
/(‘_’)/
..()
../!
Ve gujra ve
:D

by Abdul Hannan (few years ago!)
Tharki doctor......

Doctor:Ap bilkul mairi 3 bewi ki tarha lag rahi ha.....
Girl:Oh Really!!!
Doctor:yes
Girl:waisa ap ki ha kitni beewiya?
Doctor: 2........... :p

by Tayyab Mughal (few years ago!)
Sardar

Sardar ko bar bar "I love you" ka msg araha tha
.
Dost ne pocha: Khair hai? Aaj tu boht "I love you" ke msgs arahe hain !
.
Sardar: O jee aaj mai galti se BEWI ka mobile laya hon eslie

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Jail Ko Hawalat Kyun Kehte Hain

Two friend gossips
1 Friend said : yaar Jail ko "Hawalaat" kyu kehte
hain..?
.
.
2 Friend said: Kyun ki jail me khane mein sirf
"Hawa-aur-Laat" hi milti hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook