2 Admi Motor Cycle Par
2 Admi Motor Cycle Par
Pankha Ly Kar Ja Rahe They ,
Ek Sardar Ne Dekh Liya Or
500 Ki Texi Karwai Or
Un Ke Pichey Lag Gya,
Kuch Fasle Par Un Ko Roka
Or Donon Ko 1,1 Lagai Or Bola,
Bijli Agy Nai Labdi
Tusi Sakootaran Te Vi Pakhey Laey Hoay Ney!
by Pak101.com (few years ago!) / 1057 views
Similar Jokes
Santa: Do you Know English?
Banta: Yes!
Santa: Ok! Then tell what is the Opposite of NAAG PANCHAMI?
Banta: So Simple Yaar.
NAAG DO NOT PUNCH ME. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari-sahab ek rupiya de do.
Sahab-tumhe sharam nahi aati road par khade hokar bhikh mangte?
Bhikari-abe tere ek rupiye ke liye office kholu kya?
by Pak101.com (few years ago!)
3 Kale Dosto Ko GOD Ne Vardan Offer Kia
1st-Muje Gora Bana Do
2nd-Muje B
3rd-Hi Hi Hi,Inko Fir Se Kala Bana Do
Moral-Kch Dost Kamine Hi Rehte H
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
...
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Pak101.com (few years ago!)
Dhoni son: ather is hitting many sixes mom,Dhoni wife: dear that is not match it is thumpsup advertisement yaar.hahaha
by Pak101.com (few years ago!)
Dost: Itne udas kyun ho?
Man: Wife se jhagra hoa tha usne kaha ke wo mujh se 30 din bat nahi kare gi
Dost:Tumhe to khush hona chahiye
Man:Aaj akhri din hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Dost Pathan Se:
Tumne Molvi Saab Se Kaan
Mein Kia Pocha K Unho Ne Tumhain Thpar Mar Dia?
Pathan Bola :
Kuch B Nahi Maine To Sirf
Ye Pocha K 14 August Ki Namaz Kaha Hogi ?
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan samose khol kar ander ka
masala kha raha tha.
1 admi ne pocha pura kiun nahi
khate?
pathan bola:baba doctor ne bahir ki
cheez khane se mana kia hai.!
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...
Ghalat Kehte Hain.
.
.
.
Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota. -
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl:Kya kr rahe ho
Boy:Makhiya mar rha hu
G:Kitni mari
B:3male 2 female
G:Kese pata?
B:3 Beer bottle pe the aur 2 Phone se chipki thi.
by Pak101.com (few years ago!)