2 Admi Motor Cycle Par
2 Admi Motor Cycle Par
Pankha Ly Kar Ja Rahe They ,
Ek Sardar Ne Dekh Liya Or
500 Ki Texi Karwai Or
Un Ke Pichey Lag Gya,
Kuch Fasle Par Un Ko Roka
Or Donon Ko 1,1 Lagai Or Bola,
Bijli Agy Nai Labdi
Tusi Sakootaran Te Vi Pakhey Laey Hoay Ney!
by Pak101.com (few years ago!) / 1058 views
Similar Jokes
If you ever miss
Sweet memories of College Days
Your Class
Your Friends
.
Just open your "MARK SHEET"
Sara Nasha Utar Jayega
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Height Of Shock:
Malkin: Kya Huwa Tum 3 Din Kaam Pe Nai Ayi???
Kamwali: Memsab Mainey To FaceBook Pe Status
Update Kar Diya Tha,..
Ke Main Gaon Ja Rahi Hoon. . .
.
APKE Pati Ne Comment Bhi Kiya,
HAVE A SAFE TRIP.. COME SOON HONEY.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: may tang agaya hun
.
.
Har cheez may meri Car mera ghar
mera mera karti ho
.
.
Kabhi hamara bhi keh dya karo..
.
Ab kiya dhoond rahi ho rahi ho?
.
.
Wife:
.
.
.
hamara duppata..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Nya sipahi(inspector se): Sir,ye bilkul galat haiki mein us chor se der gaya tha
Inspector: To tum us gaadi ke piche kyun chupe the?
Nya sipahi: Ji weh to mein kutta dekh kar chupa tha
by Pak101.com (few years ago!)
in computer exam...
.
Examiner:"What is Microsoft Excel?"
.
Santa:"It is a new brand of Surf Excel to clean the computer!"
by Pak101.com (few years ago!)
Jagjit Singh: Ye daulat bhi lelo.. Ye Shaurat bhi
lelo. . . Ye daulat b lelo,ye shaurat b lelo... Santa:
Ye bechara bahut pareshan hai iski aurat bhi lelo..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Aur Banta Film Dekhne Gaye
Lekin Woh Film Ka Board Hi Dekh Ke Wapas Aa Gaye.
Q? Kyo K
Us Film Ka Naam Tha.
"HOUSE FULL". :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maths teacher: If you have 12 chocolates and you give 5 to Priya, 3 to Sonia & 2 to Neha then what will u get????
Student: 3 New Girlfriends Mam
by Pak101.com (few years ago!)
Dr:ap k shohar theak ho sakte hain agr ap un k sath larai jagra na karo.
Husband:kia kaha hai dr. ne
wife:tm la ilag ho.
by Sabir shah (few years ago!)