most successful
Most successful
Happy married life is
Defined as.
.
.
.
.
"Yet to be seen"
by Abdul Sami (few years ago!) / 960 views
Similar Jokes
Kuttay ko Murghi se Pyar tha
Usne Murghi se shaadi ki.
Kuch Dino baad Murghi ne Khargosh ko janam dia
Kutta: ye Sab Kya Hy?
Murghi: AJAB PREM KI GHAZAB KAHANI
by Pak101.com (few years ago!)
Father: So less marks???
I should slap you two times
Son: Yes father
I have even seen the house of the teacher
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:- Abe Banta tu yaha baitha hai…
Tere dost ki death ho gai hai… Tu gaya Kyu
Nahi????
Banta:- Uss saale ne mujhe bulaya hi nahi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: When we get married, I want to share all your worries, troubles and lighten your burden.
Boy: It's very kind of you, darling, But I don't have any worries or troubles.
Girl: Well that's because we aren't married yet.
by Pak101.com (few years ago!)
Exams Should Be Given On Mobiles Instead Of Sheets.
u know y?
.
.
.
.
Coz today's Students Have More Typing Speed than Writing Speed
What An Idea Sir jiii :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bhoot Apne Baal Katvane Naayi Ke Paas Gaya.
Naayi Ke Pass Pahle Se Hi
Customer Bethe The, Bola: “Baad Mein Aana, Abhi Main Busy Hoon”
Bhoot Ne Kuch Aisa Bola Ki Naayi Ko Heart Attack Ho Gaya,
Kya….?
Bhoot: “Sar Rakh Kar Ja Raha Hoon, Tum Baal Kaat Dena Main, Baad Mein Le Jaunga“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa interview k liye jata hai. Boss- aapka janm
kahan hua hai?
santa- tiruvantpuram.
Boss- spelling batao?
santa- nahi - nahi goa me hua tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Angrez urdu mai darwaza kholne ko kaise kahega??
.
.
.
.
Nahi pata?
Ok, Mai btata hu...
“THERE WAS A COLD DAY”
Isko tez tez padho khud smajh jao gay . . :
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Invested 2 Lakhs
In A Business And Suffered Huge Losses
Do U Know What The Business Was?
He Opened A Saloon In Punjab!
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki Ne Ghar Se bhaag K Shadi Ki..
5 din baad Wo Rote Hue Lauti
.
.
Dad: Ab Kyun aayi Ho ??
.
.
.
.
Ladki: Papa Wo BMW ka driver Nikla, Iphone bhi China Wala Tha…
by Mazhar Khan (few years ago!)