Similar Jokes
Anil Ambani was sufferring from loose-motions.
He went to a doctor.
Dr asked him:Whats your problem?
Ambani:Unlimited free out going with variety of ring tones..............
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to Milkman: Bhaiyya tum Do din kyu nahi Aaye?
Milkman: Aapki Bhabhi ki tabiyat kharab thi.
Sardar: to Bhains ka dudh le aate!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Once in a jungle after a party all the animals were eating RAJNIGANDHA PAN MASALA
But girraffe was not eating.
Lion: Why are you not eating PAN MASALA
Girraffe: I only eat
MANIKCHAND….. Unche Log Unchi Pasand MANIKCHAND
by Pak101.com (few years ago!)
1st Girl…College Me Ladkiyon Ke Kitne Nam Hote Hai ?
2nd Girl…5 1.Meri Vali 2.Teri Vali 3.Teri Bhabhi 4 .Meri Bhabhi Or Na Pate To 5.Kamini Saali
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Super Faadu Joke
.
ek khoobsurat Larki k sath sath kutta chal rha tha…
Pass se guzrte Larke ne dekh kr kaha: -
.
.
Ladka:- “Aap dono behan – bhai hain?”
.
.
Larki : – “Aap ko hm dono me se kon pasand hai?”
.
.
Larka : – “yaqeenan tum ”
.
.
Larki : – to phir is k liye apni behanLe Aao,
Hamaray yhaan nanad ko bhabhi bnane ka riwaz chalta hai
.
Ladka Shocke – Ladki Rocksss
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lawyer to Santa: Geeta pe Haath Rakh Kar Kaho K...
Santa: Ye Kya, Seeta Ko Haath Lagaya To Court Main Bulaya.
Ab fir Geeta Pe Haath!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl - iss Dress ki kya Price hai?
Shopkeeper - 15000 rupees.
Girl - awww..!
...
or wo pink walay ki kya price hai....?
Shopkeeper - awww + awww.....
by Pak101.com (few years ago!)
Malkin: kya hua tum 3 din kam pe nai aai?
Kamwali: mene to facebook pe update kia tha ki mai gaao ja rhi hu...!
Apke husband ne comment bhi mara tha "Miss u"
by Pak101.com (few years ago!)
1st grl: aaj kal k ladkon ka koi bharosa nahi, mai to ab uska munh bhi nhi dekhungi…
2nd Grl: kyu kya hua? tumne use kisi 0r ldki k sath dekh liYa kya?
1st girl: Nhi, usne mujhe kisi aur ladke k sath dekh liya hai.
Jabki kal wo kah raha tha ki wo Out of city ja raha hai…Jhuta, dhokebaaz, farebi, hunh…
by Sajjad Qureshi (few years ago!)
Faqeer: Pehle Aap 10 Rupe Dete They,
Phir 5, Ab 1 Rupya Kyu?
Aadmi Pehle Mein Kunwara Tha,
Phir Shadi Ki, Ab Bache Hein....
Faqeer: Bohot Khoob,
Matlab Mery Paison Sy Ayashian.
by Pak101.com (few years ago!)