Superhit Facebook Drama
Ek rich ladki ne signal pr khde bhikari se kaha
Arey maine apko kahi dekha h
Bhikari bola
Memsaab we are friends on FACEBOOK
by Pak101.com (few years ago!) / 957 views
Similar Jokes
Arz kiya hai…
Itne kamjor hue teri judai se…
Gaur farmaiye…
Itne kamjor hue teri judai se…
Ki chinti bhi ab kheech le jaati hai charpai se!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Biwi (shohar se): Mai ghar chor kar ja rahi hun.
Shohar(ghusse se): Jaan choro.
Biwi: Yeh aap ki Jaan kehne ki aadat bhi naa mujhe hamesha rok leti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 jamadar gatter se jhuk k kachar nikal raha tha
pass se aik pagal guzara
pagal ne kaha mere lye bi 2 rotian laga dena
by Sabir shah (few years ago!)
Ho mera kam in fakiron ko sms karna,
In kanjoso garibon ka inbox bharna,
Mera ALLAH inhe bhi abshram ajay,
Ye sms parhte hi inka bhi sms ajae???
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pati Ke Kafi Jyada Beemar Hone Ki Wajah Se Biwi Usko Shahar Ke Top Doctor Ke Pass Le Kar Gayi
Doctor Ne Checkup Karne Ke Baad Patni Ko Kuch Goliya Di Aur Bola
Doctor: “Aapke Pati Ko Aaram Ki Jaroorat Hai, Ye Lijiye Nind Ki Goliya”
Aurat: “Ye Main Unhe Kab Kab Doon?”
Doctor: “Ye Unko Nahi Aapko Leni Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
4 kam karo
1. Mobile switch off kro
2. Battery kholo
3. Sim nikalo
4. Mobile ko road pai dai maro
Jb koi msg hi nhi karna tou mobile
ki kya zarorat.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: Ghar mai maira hukam mana jata hai. Mai kahta Garam pani le awo, tu usi Time le aty hain
.
Friend: Garam Pani kion?
Sardar: Garam Pani Se bartan achy dulthay hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar:Eik Wari Me Chota ja Hunda Ce Me Minar-e-Pakistan to Dig Gya Ce
2ndSardar:Fir Mar Gya C k Bch Gya C?
Sardar:Menu ki pata Me te Chota Jya Hunda c.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Laloo and Rabri apply for divorce.
Judge: You have 9 children, how will you divide them equally.
Laloo thinks for a moment and tells Rabri: Dear, let's move home, we will apply for divorce after 9 months
by Pak101.com (few years ago!)
As per research A man speaks 25,000 words daily & A woman speaks 30,000 Problem starts when husband comes home from office after consuming his 25,000 words & wife starts her 30,000..
by hearthackervsgirls (few years ago!)