Sardar got a job in AIRTel

Sardar got a job in AIRTel
custmr: Hello my AIRTEL sim loked what 2Do?
Srd: y don take tention remove airtel sim put
BSNL,thank u 4caling

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 972 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek bar kuch banda

Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the.

by Mazhar Khan (few years ago!)
SANTA Ki Beti "LAADO"

SANTA Ki Beti "LAADO"
Bachhpan Se Japan Mei Thi, Wo Plane se India Aai Pr raaste Se Return Ho Gyi
Q ki Board Lga Tha
'Na Aana Is Desh Meri Laado"

by Pak101.com (few years ago!)
Mahatma Gandhi Ne Apni Wife Ko

Mahatma Gandhi Ne Apni Wife Ko Shaadi Se Pehle
Love Letter Likha:
Dear Kasturba I Love You,Tumhare Bapu

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Time in between

Father: How do you like going to school?
Son: The going bit is fine, as is the coming home bit
too, but I'm not too keen on the time in-between!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha park mai betha ek ke baad ek toffee kha raha tha.

Bacha park mai betha ek ke baad ek toffee kha raha tha.
Paas betha 1 aadmi bola: Jo zada metha khata hai wo jaldi mar jata hai.
Bacha: Aap ko maloom hai mere dada ki umar 100 saal hai.
Admi: Wo metha kam khate hon ge?
Bacha: Nahi, wo apne kaam se kaam rakhte hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tumne Dn me Chori Karne Ki Himat kaise ki

Judge-Tumne Dn me Chori Karne Ki Himat kaise ki?

Chor- Mujhe is baat ka dar tha ki
Raat ko Mujhe akela Paakar Koi Loot na le..

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj tum late kion aye

Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain

by Mazhar Khan (few years ago!)
apko keley ka chilka nazar nahi aya

Doctor to Sheikh: apko keley ka chilka nazar nahi aya jo ap phisal gai?
Sheikh: main to paon rakh k dekh raha tha k chilkey mein kela to ni hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Bachey Ko Exam Me Koi

Ek Bachey Ko Exam Me Koi Sawal Nahi Aata Tha

Bachey Ne Hr Ques K Neche

|||||||||||||||
....
.
.
.
.
.
.
.
.
Es Tarha Ki Lines Laga Kar Neche Likh Diya.

Scratch Kar K Answer Parh Lo.

by Pak101.com (few years ago!)
Gloves Ki Payment

Munna: Bolay to apun ko tera operation dobara karna paray ga.

Patient: Kyun???

Munna: Kyun k apun kay rubber k gloves teray andar hi reh gaye hain.

Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do. Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook