Beta:papa chalo aaj Mcdonalds
Beta:papa chalo aaj Mcdonalds chalte hain
Papa:pehle mcdonalds ke spellings to batana zara
Beta:Chalo fir KFC chalte hai
by Pak101.com (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
Pappu school mn gadha le k aya
Miss:Ye gadha,Q laye ho?
Miss ap hi to Kehti hn K me ne bry bry gadho Ko insan bnaya hy
To me ne socha is ki b"life bn jae gi .?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek murgi ne 5 anday diye or dua mangi
Bachay naik niklein, kuch dino bad bache nikle
1st bacha namaz padta howa nikla
2nd tasbi parhta hua, 3rd wazo karta howa
4th naat perta hua 5wa nahee nikla to
Murgi pareshan ho gaye aur dua karne lagi
Phir anday say awaz aye ami ma aetikaf ma beta howa ho
by Mazhar Khan (few years ago!)
5 reasons why you are my friend….
1.
2.
3.
4.
5.
No Reason Found!
I was just drunk
by Raju (few years ago!)
Santa: Why are you heating the knife.
Banta: To do suicide.
Santa: But why are you heating it?
Banta: To prevent infection
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun to muje sirf awaazsunai deti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Hotel me Khali Katroi me Roti dubo k kaha rha tha
Waiter- Ye kaise khana kaha rhe ho?
Santa- Maine math ka teacher hu daal suppose kari hui ha
by Pak101.com (few years ago!)
An Beggar Found Rs. 100/-
.
.
.
He went to a 5 star hotel for Dinner
.
.
.
Bill Rs. 6000/-
He was unable to pay..
Manager handed him to police
.
.
He Gave Rs. 100/- to Policeman & Became free.
.
.
Its called FINANCIAL MANAGEMENT Without MBA.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Kon Banega Crorepati Main:
.
Q: What is you Father Name?
.
Pathan: Plz Options?
.
A. Dilawar
B. Changez
C. Feroz
D. Sultan
.
Pathan: Life Line 50/50
A. Dilawar
C. Feroze
.
Pathan: Audience Vote.
75% Dilawar
25% Feroze
.
Pathan: My Last Life line Phone a Friend.
.
Kisko Call Karengy?
.
Pathan: Apny Baap Dilawar Ko
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boss : Likhna PArhna aata hai?
Sardar : Likhna aata hai parhna nai.
Boss : apna naam likho
Sardar : %$*3@t(*^&%
Boss : Ye Kya Likha Hai?
Sardar : KAha Tha Likhna Ata hai
PArhna nai…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu After Marriage :
pehle wo meri GF thi
.
.
Me bolta tha, wo sunti thi :)
.
.
phir wo meri mangetar bani,
Wo bolti thi main sunta tha :P
.
.
jab wo meri BIWI bani
.
Hum dono bolte hai
.
Mohalla sunta hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)