Beta:papa chalo aaj Mcdonalds

Beta:papa chalo aaj Mcdonalds chalte hain

Papa:pehle mcdonalds ke spellings to batana zara

Beta:Chalo fir KFC chalte hai

by Pak101.com (few years ago!) / 954 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pappu school mn gadha le k aya

Pappu school mn gadha le k aya

Miss:Ye gadha,Q laye ho?

Miss ap hi to Kehti hn K me ne bry bry gadho Ko insan bnaya hy

To me ne socha is ki b"life bn jae gi .?

by Pak101.com (few years ago!)
Ek murgi ne 5 anday diye

Ek murgi ne 5 anday diye or dua mangi
Bachay naik niklein, kuch dino bad bache nikle
1st bacha namaz padta howa nikla
2nd tasbi parhta hua, 3rd wazo karta howa
4th naat perta hua 5wa nahee nikla to
Murgi pareshan ho gaye aur dua karne lagi
Phir anday say awaz aye ami ma aetikaf ma beta howa ho

by Mazhar Khan (few years ago!)
5 Reasons Why You Are My Friend

5 reasons why you are my friend….

1.

2.

3.

4.

5.

No Reason Found!

I was just drunk

by Raju (few years ago!)
Santa: Why are you heating the knife.

Santa: Why are you heating the knife.

Banta: To do suicide.

Santa: But why are you heating it?

Banta: To prevent infection

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor help me,

Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun to muje sirf awaazsunai deti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Hotel me Khali Katroi me

Santa Hotel me Khali Katroi me Roti dubo k kaha rha tha
Waiter- Ye kaise khana kaha rhe ho?
Santa- Maine math ka teacher hu daal suppose kari hui ha

by Pak101.com (few years ago!)
An Beggar Found Rs. 100/

An Beggar Found Rs. 100/-
.
.
.
He went to a 5 star hotel for Dinner
.
.
.
Bill Rs. 6000/-
He was unable to pay..
Manager handed him to police
.
.
He Gave Rs. 100/- to Policeman & Became free.
.
.
Its called FINANCIAL MANAGEMENT Without MBA.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan Kon Banega Crorepati Main:
.
Q: What is you Father Name?
.
Pathan: Plz Options?
.
A. Dilawar
B. Changez
C. Feroz
D. Sultan
.
Pathan: Life Line 50/50
A. Dilawar
C. Feroze
.
Pathan: Audience Vote.
75% Dilawar
25% Feroze
.
Pathan: My Last Life line Phone a Friend.
.
Kisko Call Karengy?
.
Pathan: Apny Baap Dilawar Ko

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Likhna PArhna aata hai?

Boss : Likhna PArhna aata hai?
Sardar : Likhna aata hai parhna nai.
Boss : apna naam likho
Sardar : %$*3@t(*^&%
Boss : Ye Kya Likha Hai?
Sardar : KAha Tha Likhna Ata hai
PArhna nai…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu After Marriage

Pappu After Marriage :
pehle wo meri GF thi
.
.
Me bolta tha, wo sunti thi :)
.
.
phir wo meri mangetar bani,
Wo bolti thi main sunta tha :P
.
.
jab wo meri BIWI bani
.
Hum dono bolte hai
.
Mohalla sunta hai :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook