Beta:papa chalo aaj Mcdonalds
Beta:papa chalo aaj Mcdonalds chalte hain
Papa:pehle mcdonalds ke spellings to batana zara
Beta:Chalo fir KFC chalte hai
by Pak101.com (few years ago!) / 955 views
Similar Jokes
2 pathano ke darmyan larai ho rahi thi
1st pathan: hum tera kapra phar ke tumko nanga
kar dega.
2nd pathan: Khoca! serious larai mai romantic baat
mat karo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sindhi ki Dukan Me Likha tha:
Udhaar sirf 80 se 90 saal ki Umar k logon ko Diya Jayga,
Wobhi Unke Maa Baap se Pooch kar,
JAY JHULELAL..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko koi phone pe tang karta tha aik din pathan ne aik new sim li aur us ko phone kia ab me ne wo sim band kar di hai ab tera baap bi mujhe tang nai kar sakta
by Sabir shah (few years ago!)
wakeel: my lord kanoon ki kitaab ke saffha number 15 ke mutabiq mere muakkal ko ba izzat-bari kia jaye.
JUDGE: kitaab paish ki jaye
(kitab pesh ki gaye)
judge ne saffa khola to us mei 5000, 5000 k do note thay..
JUDGE: is tarah k do saboot aur pesh kiye jayein
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:
Dunya me kitne
Bar-e-Azam hen?
Pathan:
4
Teacher:
Kn Kn Se?
Pathan:
1. Quaid-e-Azam
2. Sikandar-e-Azam
3. Mughal-e-Azam
Or
4. Mera Chacha
Haji Azam.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne galti se kisi ka 100 ka balance ho gya.Phr call kiO yaar mera 100rs wapis kro
Banta:mere pas to 80 aaya hai
Santa: ruk yaar mai 20rs or bhejta hun.
by Pak101.com (few years ago!)
Train mein TT Sadhu se bola : Kahan jana hai?
Sadhu : Jahan Ram ka janam hua tha.
TT : Ticket hai?
Sadhu : Nahin
TT : Chalo
Sadhu : Kahan?
TT : Jahan Krishan ka janam hua tha.. Jail mein
by khalid hussain (few years ago!)
Bhagwan pe gussa kab aata hai?
Jab koi ladki shaadi se pehle pregnant ho jaye, aur uski maa kahe
Hey bhagwan ye tune kya kiya !!
by Pak101.com (few years ago!)
Chandi ka ghora sone ki lagam
msg parhne walo ko mera salam
Tea pepsi pine walo kbhi pani b piya kro
fokat k msg parhne walo kbhi msg b kiya kro
by Mazhar Khan (few years ago!)
Lady doctor ek Pathan se
Tm roz clinic k bahir khare ho kr aurton ko Q ghurte ho?
Pathan:
Baji ap ney hi bahir likha hoa hay Aurton ko dekhny ka time 9 se 1 taK….?
by hearthackervsgirls (few years ago!)