Pathan In Crore-Pati
Pathan In Crore-Pati
Amitabh : ' 9 0' se pehly kia
aata hy ... ??
Pathan kaafi dair
sochny k baad bola
Ayesha Manzil .
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1097 views
Similar Jokes
3 Charsi Rikshay Main Bethay.
Rikshay Walay Nay Riksha Start Kar K Band Kar Dya
Our Bola: Lo Sahab, Pohanch Gaye.
1 Nay Thanks Bola,
Doosray Nay Paisay Dye,
Our Teesray Nay Driver Ko Thapar Mara.
Driver Samjha Is Ko Pata Chal Gaya.
Laikin 3rd Bola:
Salay Aaj Tou Marwa Hi Deta,
Kitni Taiz Chlata Ha…. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Faqeer Fone Par:
Helo Piza Hut?
Operater:
Yes Piza Hut
Faqeer:
3 LargE Piza
6 Chicken Wings,
2 Pepsi,
Oprater:
Kis K Nam Pr Bhejon,
Faqeer:
ALLAH K NAM Pay.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doc: Aapko kya problm ha?
Mreez: Patlay motion
doc: Kitne ptlay?
Mrez: Boohat ptlay
doc: phir b kitne?
Mrez: Itne k Aap us se kulli kr sakte hein.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Train me ik Funny Desi Sardar ne apna trunk upar samaan rakhne vali jagah par rakh diya. Neeche Gujarati Gujju baitha tha.
Gujarati Gujju: Sardarji, apna samman kahi aur rakho, mere sirr pe gir jaega.
Desi Sardar: Koi baat nahi friend, iss me tutne vali koi cheez nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
NEPALI KE MOBILE MEIN RAT 2 BAJE PHONE AYA....AAP SO TO NAHI RAHE HEIN. NEPALI GUSSE SE.....KAMINO YE JARORI NAHI KI HAR NEPALI CHOWKIDAR HO
by Pak101.com (few years ago!)
In a train, Sardar keep his luggage above the seat at luggage place. A man was sitting below.
Man: Sardarji, place your luggage somewhere else. It will fell on mine. Sardar: Don’t worry friend, there is no breakable item in it.
by Pak101.com (few years ago!)
Baap bety sy mera beta bara ho ker kia banay ga?
Beta: abba may kuch bhi nahe bano ga
.
.
Pakistan may jo bhi ban jao galian he paray ge'
by itrat batool (few years ago!)
Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha ke mai sotay howe kesa lagta hon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Ur Name..??
.
Boy: Black Lion..
.
Girl: Are you joking..??
.
Boy: No, it means Kalu Singh..
and Yours..??
.
Girl: soft Underwear..
.
Boy: Are you joking..??
.
Girl: No
it means Komal Chadda..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?
Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise
chalega.
by Tanveer Hussain (few years ago!)