3 Poltry Forms ki Inspectn ho rhi thi.
3 Poltry Forms ki Inspectn ho rhi thi.
Inspectr:
Tm Murghion ko kya dety ho?
Pathan:Bajra
Inspector:Wrong Food Arrest him.
Inspector:Tm kya dety ho.?
2nd pathan:Rice
Inspector:Tm B ghalat ho.
Arrest him
3rd pathan ghabra k bola:
hm to sb Murghion ko 5,5 rupay de deta hai jis ka jo dil chahe kha le.
by Mohammad Ali (few years ago!) / 981 views
Similar Jokes
Sardar:Yar Mere Bal Boht Gir Rahe Hain
Frnd:Wo Kyun?
Sardar:Fikr Se?
Frnd:Konsi Fikr Hai Tume?
Sardar:Bal Girne Ki Fikr Se
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: There is a frog, Ship is sinking, potatoes cost Rs 3/kg .
Then, what is my age?
STUDENT:32 yrs.
Teacher: How do you know?
STUDENT: Well, my sister is 16 yrs old and she is half mad.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A criminal broke into bed room , tied up Husband & Wife
Kissed wife’s ear & went 2 Bathroom.
Husband told Wife
“Satisfy him or he will Kill Us,
Be strong I LOVE YOU.”
Wife said:
He didn’t kiss me , he whispered in my EAR that he’s GAY ,
need vasline and i told him its in the BATHROOM , So be STRONG
I LOVE YOU TO…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sarder: Mera Bill Kitna He?
Call Center Girl:
To Knw Ur Curent Bill Dial 123
Sarder: Abe Gdheki Aulad
Me Curent Ka Nhi Mobile
K Bill Ki Bat Kar RAha Hu!
by Pak101.com (few years ago!)
Mayawati apne friend Lalu ke ghar GOAT le ke jati hai..
Lalu: E Bhaiswa ko kyun Layi ho ?
Mayawati: Dikhta nahi, Goatwa hai
Funny Lalu: Hum Goatwa se hi Puch raha Hun..
by Pak101.com (few years ago!)
Thief with knife: Tera paisa nikal!
Man: Do you know who I am? I am a corporator.
Thief: Acchha? To phir MERA paisa nikal!
by A. Sami (few years ago!)
Mere dost tanhai me na waqt bitaya karo,
Kabhi kabhi mehfilon me bhi aaya karo,
Kiya hua jo toot gaye hen samney k 4 dant,
Phir bhi moun khol ker muskuraya karo..
by Asim Raza (few years ago!)
Naa dekh asmaan ko itni hasrat se
…Dost…
Kisi parinday ne moo pe potti kr di to saari hasrat
nikal jaye gi…!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne ek question puchha aur Teacher behosh ho gaya.
Question was:
BLACK is a colour
White is also a colour
But BLACK & WHITE TV is not COLOUR TV
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apni shadi pe udaas tha kisi ne poocha kia bat hai?
Sardar:
Mere susral ne Barat pe Kum logon Ka Kaha hai.
Pata nahi
Abba mujhe le jata hay ya nahe:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)