Pathan & SARDAR Marne ke bad

Pathan & SARDAR Marne ke bad swarg meSARDAR:tu kaise mara?PATHAN:thand se or tu?SARDAR:mujhe laga meri biwi ka kisi se affair hai,Jab ghar gaya to koi nahi thaSharm ke mare 5maine atmahatya ka li.Pathan ne jor se tamacha mara aur bola,sale agar FRIJ khol k dekhtato na tu sharm se marta aur na me thandse.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 956 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Train main sawar gulu

Train M Sawar GOLU:Thookna H,Kaha Thooku
MOLU:Agle Aadmi Ki Jaib Me Thook
G:Use Pata Chala To
M:Jb Maine Teri Jaib Me Thooka To Tuje Pta Chala
Tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
JAAN Tum kahan ho

Please is SMS ko itna SEND karo k Meri hony wali Biwi tak pohanch jaye:

"JAAN Tum kahan rehti ho? Apna Address to bata do."

Please meri Madad karen

by Pak101.com (few years ago!)
1 Molvi Dua maang raha tha

1 Molvi Dua maang raha tha: Ya ALLAH Shahadat ki mout Dey.Paas betha 1 Baba bola:Molvi G Jihaad te tussi jana Nai te Halway wich Bomb kisi ne pana nai.


by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER: John

TEACHER: John, why are you doing your math multiplication on the floor?

JOHN: You told me to do it without using tables

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan aur Passenger

Pessenger: Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?

Pathan: Muje Machis Chahiye Thi

Pessenger: Tum Mujhse Mang Sakte The

Pathan: Hum Ajnabi Se Baat Nahi Karta

by Pak101.com (few years ago!)
Chaand ki AAN ho Tum

Love Before Marriage:
Janu!!! Tum nahi to Main nahi,...
Main nahi to Tum nahi,,,


Love After Marriage:
Baighairtaa.... Aaj Tu nahi ya Main nahi...

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj mere parosiyon ka bacha gum ho gya

Sardar: Aaj mere parosiyon ka bacha gum ho gya..
Firend: Phir tum na kya kiya?
Sardar: Maine un se kaha ‘google’ pr search kar lo…:)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 cockroach ICU main admit hue

2 cockroach ICU main admit hue....

1st: kisne mara??...

2nd: aray kisi ne nahiye larkian mujhe dekh k itna chillati hain k heart attack ho geya tha 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Apne Bete Pappu Ka

Santa Apne Bete Pappu Ka Admission Form Bharne Mein
Madad Kar Raha Tha, To Pappu Ne Puchha.

Pappu: “Papa, Ye Mother Tongue Wale Box Mein Kya Likhna Hai?”
Santa: “Very Long Likh De Beta“

by Pak101.com (few years ago!)
1din Papu 4 bje uth gya

1din Papu 4 bje uth gya
Ma-Papu mera putr, Papu mera sher, padh likh k paisa kamaega dher.

Papu-Na main tera putr, na koi sher, susu karn utha si, so jaunga fer

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook