Pathan & SARDAR Marne ke bad
Pathan & SARDAR Marne ke bad swarg meSARDAR:tu kaise mara?PATHAN:thand se or tu?SARDAR:mujhe laga meri biwi ka kisi se affair hai,Jab ghar gaya to koi nahi thaSharm ke mare 5maine atmahatya ka li.Pathan ne jor se tamacha mara aur bola,sale agar FRIJ khol k dekhtato na tu sharm se marta aur na me thandse.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 956 views
Similar Jokes
Train M Sawar GOLU:Thookna H,Kaha Thooku
MOLU:Agle Aadmi Ki Jaib Me Thook
G:Use Pata Chala To
M:Jb Maine Teri Jaib Me Thooka To Tuje Pta Chala
Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Please is SMS ko itna SEND karo k Meri hony wali Biwi tak pohanch jaye:
"JAAN Tum kahan rehti ho? Apna Address to bata do."
Please meri Madad karen
by Pak101.com (few years ago!)
1 Molvi Dua maang raha tha: Ya ALLAH Shahadat ki mout Dey.Paas betha 1 Baba bola:Molvi G Jihaad te tussi jana Nai te Halway wich Bomb kisi ne pana nai.
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER: John, why are you doing your math multiplication on the floor?
JOHN: You told me to do it without using tables
by Pak101.com (few years ago!)
Pessenger: Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan: Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger: Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan: Hum Ajnabi Se Baat Nahi Karta
by Pak101.com (few years ago!)
Love Before Marriage:
Janu!!! Tum nahi to Main nahi,...
Main nahi to Tum nahi,,,
Love After Marriage:
Baighairtaa.... Aaj Tu nahi ya Main nahi...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Aaj mere parosiyon ka bacha gum ho gya..
Firend: Phir tum na kya kiya?
Sardar: Maine un se kaha ‘google’ pr search kar lo…:)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 cockroach ICU main admit hue....
1st: kisne mara??...
2nd: aray kisi ne nahiye larkian mujhe dekh k itna chillati hain k heart attack ho geya tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Apne Bete Pappu Ka Admission Form Bharne Mein
Madad Kar Raha Tha, To Pappu Ne Puchha.
Pappu: “Papa, Ye Mother Tongue Wale Box Mein Kya Likhna Hai?”
Santa: “Very Long Likh De Beta“
by Pak101.com (few years ago!)
1din Papu 4 bje uth gya
Ma-Papu mera putr, Papu mera sher, padh likh k paisa kamaega dher.
Papu-Na main tera putr, na koi sher, susu karn utha si, so jaunga fer
by Pak101.com (few years ago!)