Doctor Says To Pathan
Doctor Says To Pathan:
Appka Aur Aapki Biwi Ka Blood Group Ek Hi Hai?
Pathan:
Hoga Zaror Hoga;
25 Saal Se Amara Koon Peeta Aay..!
by Pak101.com (few years ago!) / 1082 views
Similar Jokes
Garmiyon Mein Ek Din Banta Apne Dost Santa Ke Ghar Kisi Kaam Se Jata Hai.
Garmi Ki Vajah Se Buri Tarah Se Paseene Se Nahaya Hota Hai, Aur Santa Se Bola
Banta: “Yaar, Ye Sooraj Raat Ko Kyu Nahi Nikalta?”
Santa: “Kya Pata Nikalta Bhi Ho Andhera Itna Hota Hai Ki Pata Hi Nahi Chalta“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Apne Sharabi Dost Ko Raat K Waqt
Ghar Le Ja Rha Tha-
Raste Me Ek Pul Se Guzarte Hue
Sharabi Ne Darya Me Chand Ka Aks Dekh Kar
Apne Dost Se Pocha,
"Yeh Kia Hai"??
Pathan:
Yeh Chand Hai.
Dost:
Hayen..!! To Kia Main Itna Ooper Aa Gaya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar: U cheated me.
Shopkeeper: No, I sold a good radio to u.
Sardar: Radio label shows Made in Japan but radio says this is ‘All India Radio!
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ: Maine kal easy load wale ko bewakoof banaya FARAZ-Wo kese?
RAAZ- Maine usko 100 Rupey diye
or number galat likhwa diya..
by Pak101.com (few years ago!)
BOSS-itne kam kapde pehan K Q Aai Ho?
Aadha Jism Dikh Raha Hai
Girl-Itni Salary Me Yahi Aata He
BOSS -Manager, Ishko 3 Month Tak Salary Mat
Dena..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Asked A Doctor :
Milk Pene Se Rung Gora Hota Hai
Doctor: Han Milk Me Calcium Hota Hai Isliye
Pathan : Chal Jhoote Phir Bhains Ka Bacha Kala Q
Hota Hai ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bilu MC ki hotal me- are bhai kab se wait kar raha hu,
Khana abhi tak nahi aaya?
Mc – sar khana to char din se bana rakha hai bas garam ho raha hai!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Ghar mai maira hukam mana jata hai. Mai kahta Garam pani le awo, tu usi Time le aty hain
.
Friend: Garam Pani kion?
Sardar: Garam Pani Se bartan achy dulthay hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan Namaz Parhnay Gaya 0r do Baar Wazoo Kya:
Kisi ne Pucha: Khan Sahab Aapne do Baar Wozoo Kyo kia?
Pathan: Agar ek Toot Gaya to Dosra Kaam Aayega-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya
Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?
Biwi:
Apney Husband Ki Cheque Book...
by Tanveer Hussain (few years ago!)