In 1 bus stop: Boy:” MUJHSE SHADI KROGI.. ??
In 1 bus stop:
Boy:” MUJHSE SHADI KROGI.. ??
.
Girl:” Kya.. ??
.
Boy:” Acchi film hai na..? ;P
.
.
Girl:” kutte ke bacche
.
.
Boy:” What.. ??
.
.
.
.
.
Girl:” Kitne cute hote hai
na.. Hahahaha ;:-P:-P:-D
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
Girlriend to Boyfriend: Mera ladla, mera pyara,
mera chhona, mera sweet gugla. Muj se shadi
karoge? Bolo baby bolo.
Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya
Adopt
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar & his wife going 2 city in auto.... Driver adjusted mirror..
Sardarji shouted u r seeing my wife... Go & sit back i will drive the auto...
by Pak101.com (few years ago!)
Faraz apni Wife se:
daag to chala jae ga kameez se
faraz
agr to kapre dhoye tameez se....
by Sabir shah (few years ago!)
Solid Insult"
Girl To Slim Boy: Apni Body T0 Dekho Jaise Haddiyan Hi Haddiyan Hon,,
Boy: Isliye Itni Dair Se Soch Raha Hu K Mere Pas Kutti Kun Khari Hy...
by Pak101.com (few years ago!)
Principal: Agar koi ladka girl's hostel me paya gaya, to usko pehli bar Rs 300 fine lagega, dusri bar 500 aur teesri bar Rs 800 fine lagega.
Mr Funny: Monthly pass ka kya lega, mamu?
by Pak101.com (few years ago!)
In A Cricket Ground..
Security :
Cricket Match Is Over Now
Why R U S til Sitting?
Santa:
Oye…Yaar..
I Am Waiting For Highlights!
by Pak101.com (few years ago!)
Preeto Ka Abhi Operation Hua Hi Tha Ki Doctor Preeto Ke Paas Ja Kar Bola.
Doctor: “I Am Sorry Operation Ke Waqt Rubber Ka Glove Aapke
Pet Mein Rah Gaya Hai, Dobara Operation Karna Hoga”
Doctor Ki Baat Sun Kar Santa Bola.
Santa: “Abey Pagal Hai Kya? Ye Le 20 Rupay, Naya Le Le“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?
Sardar Je:
MISS “NARRA”
by Pak101.com (few years ago!)
Today,Santa Was Lying OnBeach,
Amrican:R U Relaxing?
Santa:No I M Gopal Singh,
Anothr Amrican: R U Relaxing?
Santa: No (Shouting) I M Gopal Singh
&
Left Tht Place In Anger.
Then Santa Asks 1 American,
R U Relaxing?
American:Yes
Santa Slaps Him & Says,
"Haramkhor Sab Tujhe Dhund h or tu yaha pada hai nalayakkk
by Pak101.com (few years ago!)
Girls Marks in Computer- : 99/100
Don't Know How To Turn Off Computer Properly
and how to remove PEN drive safely )
Boys Marks In Computer:- 44/100
Knows how To HacK Computer ) :P :D
Boys Agree ?? = hit like ;) :P
by Pak101.com (few years ago!)