Shaadi main ek SMART ladka

Shaadi main ek SMART ladka ladki se: aap dance karogi :))
.
.
Ladki sharma k boli: “yes …”
.
.
.
Ladka pyar se bola:
.
.
.
.
.
.
.
To phir aapki “kursi” main le jaon didi ..??… :p :O :D :D

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1135 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Breaking Newz

'Breaking Newz

Tariq Road aur Saddar per 1 car dekhi gayi hai

jis me mein ....'

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ik raat bijli chali gayi.

Ik raat bijli chali gayi.

Pandit: Kam se kam fan to chala do.

Panditani: Kar di na Panditon wali baat. Fan on karenge to candle nahi bujh jayegi...

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu, Sher aur Bhagwan

Ek baar pappu k saamne sher aa gaya…

usne upar dekhte huye kaha:
“bhagwan, main to mar gaya”

Us din bhagwaan ji bhi mast mood mein the,

Upar se awaaz aayi:
“ek patthar utha, aur sher k sarpe maar de”,

Pappu ne patthar uthaya aur sher ke sar per maar diya,

Phir upar se awaaz aayi :
“Beta, mara to tu ab hai”

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Sharab Peetay Howay BV Se

Pathan Sharab Peetay Howay BV Se

Tum Kon Ho?

BV: Pagal Ho Gay Ho Kia?

Apni BV Ko Bhool Gay

Pathan: Nasha Her Ghum Bhula Daita Hai Baaji

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Aaj main ne 25 lohgon

Aaj main ne 25 logon ko bewaqoof
banaya.
Pata he kasay?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Bilkul aisay.
Ab 26 ho gay.

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Police Investigation

Ek samay do bahut milne wale dost rahte thay. Lekin ek din ek dost ki maut ho gayi aur police wala investigate karne ke liye aaya aur uske dost ko sawal poochne laga…

Police: “Tumhara dost kaise mara?”

Sardar: “ Pata nahi sahab, woh bola mere pet mein chuhe kud rahe hai toh maine usko chuha marne ki dawa khila di.”

by Pak101.com (few years ago!)
student life

1 student ne MBA ka form bharty howe 'Watchman' se pocha:
Janab ye university kaisi hai?
.
Watchman: Boht achi university hai, Mai ne bhi yahan se MBA kia hai.

by inayat khan (few years ago!)
Pathan ki Dua

1 Pathan 15 saal se Allah Se Awlaad ke lie dua mangta raha
.
1 din Pathan ke pas Farishta aa kar bola:
"Khan sahb tujhe Allah ka wasta hai
Pahly Shadi tu kar le"

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Social Work

Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
10 saal ka ladka

10 saal ka ladka:- 1 kingfisher Beer dena. Dukandar:- Is umr me Beer pine lage.?

Boy:-Nhi, Ye chhote bhai k liye h. Mere liye 1 Royal Stag ka Quater de.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

One friday night

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook