Nanha Mehmaan Aan Wala Aey

Sardarni (Sharmatey Huey) :
Sardar G Saade Kaar Ek
Nanha Mehmaan Aan Wala Aey .. !

Sardar : Le Feer Main Zarra Nass K
Botlaan Le Awaan ….

by Pak101.com (few years ago!) / 907 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tamanna facebook notifications

Tamanna facebook notifications.

Tamanna unfriend Virat.

Virat again send her friend request.

Tamanna blocked Virat.

Tamanna and Ravindra Jadeja are now friends.

2 mins ago via facebook.......:-)

by Pak101.com (few years ago!)
Chala Tha Bhagwan Ji Ko Lootne

Ek Ladke Ne Ameer Hone Ke Liye Bhagwan Ki Tapasya Ki, Aakhir Ek Din Bhagwan Ji Parkat Ho Gaye

Ladka: “Bhagwan Ji, 1 Arab Saal Aapke Liye Kitne Samaye Ke Barabar Hote Hai?”

Bhagwan: “Ek Minute Ke”

Boy: “Aur 1 Arab Rupya?”

Bhagwan: “Ek Paise Ke Barabar”

Boy Kameene Pan Se: “To Bhagwan Ji Please Mujhe Ek Paisa De Do”

by Pak101.com (few years ago!)
Bijli Chali Gayi To?

1 Pakistani Dosray Say:
Yar Kehtay Hain Iss Bar
Jung Computer Say Lari Jai Gi?

2nd: Haan Misile Computer Say Control Hotay Hain Na ?

1st:
Phir To Hum Jung Haar Jain Gay

2nd:Wo Kaisay?

1st: Yar Agr Misile Chalanay Say Pahlay He Bijli Chali Gayi To?

by Pak101.com (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli

Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur
raha tha!
Wife romantic hokar:
Kuch karne ka irada hai kya?
Santa 2 thappad maar ke bola:
Mere garm pani se kyu nahay

by Tanveer Hussain (few years ago!)
is line ki english banao

Teacher: is line ki english banao, usne apna kaam kiya or karta hi gya.

Santa: He done his work and done dana dan done dana dan.......

by Pak101.com (few years ago!)
A smart sign board

A smart sign board displayed at the highways for encouraging slow driving says:

"Mr LATE" is always better than "LATE Mr"..!!Yay

by Mazhar Khan (few years ago!)
Khane Ki Koi Chez

Wife Shoping Kr K Ai
Aur Husband Ne Darwaza Khola

Wife:
Ye Dabba Utha Lo
...
Husband:
Is Mein Zarur Mere Khane Ki
Koi Chez Hogi

Wife:
Han Mere Sendal Hain

by Adnan Khalid (few years ago!)
Bodygaurd dekhne se hume

Bodygaurd dekhne se hume kya sikh milti hai.?
.
.
.
.
... .
.
apke frnd kitne b close kyo naa ho,
use apne girlfriend/ boyfriend se nahi milwana chahiye!

by Pak101.com (few years ago!)
Lux Rs.25 Ka Kya Hua

Dil ney dil say kuch kehna chor dia,
Ankhon nay ankhon say milna chor dia,
Lux Rs.25 ka kya hua,
Aap nay tu mo dhona hi chor dia..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Had A Baby

Sardar Had A Baby
Sardar: Bilkul Meri Jesi Ankhyn Hyn “Choti Choti”

Meri Jesi Nak Hy “Choti Si”
Wife Baby Ka Pamper Khol K Boli
“AITHAY KAKA NUMBER LE GYA!”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook