Nanha Mehmaan Aan Wala Aey
Sardarni (Sharmatey Huey) :
Sardar G Saade Kaar Ek
Nanha Mehmaan Aan Wala Aey .. !
Sardar : Le Feer Main Zarra Nass K
Botlaan Le Awaan ….
by Pak101.com (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
Tamanna facebook notifications.
Tamanna unfriend Virat.
Virat again send her friend request.
Tamanna blocked Virat.
Tamanna and Ravindra Jadeja are now friends.
2 mins ago via facebook.......:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladke Ne Ameer Hone Ke Liye Bhagwan Ki Tapasya Ki, Aakhir Ek Din Bhagwan Ji Parkat Ho Gaye
Ladka: “Bhagwan Ji, 1 Arab Saal Aapke Liye Kitne Samaye Ke Barabar Hote Hai?”
Bhagwan: “Ek Minute Ke”
Boy: “Aur 1 Arab Rupya?”
Bhagwan: “Ek Paise Ke Barabar”
Boy Kameene Pan Se: “To Bhagwan Ji Please Mujhe Ek Paisa De Do”
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pakistani Dosray Say:
Yar Kehtay Hain Iss Bar
Jung Computer Say Lari Jai Gi?
2nd: Haan Misile Computer Say Control Hotay Hain Na ?
1st:
Phir To Hum Jung Haar Jain Gay
2nd:Wo Kaisay?
1st: Yar Agr Misile Chalanay Say Pahlay He Bijli Chali Gayi To?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur
raha tha!
Wife romantic hokar:
Kuch karne ka irada hai kya?
Santa 2 thappad maar ke bola:
Mere garm pani se kyu nahay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: is line ki english banao, usne apna kaam kiya or karta hi gya.
Santa: He done his work and done dana dan done dana dan.......
by Pak101.com (few years ago!)
A smart sign board displayed at the highways for encouraging slow driving says:
"Mr LATE" is always better than "LATE Mr"..!!Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife Shoping Kr K Ai
Aur Husband Ne Darwaza Khola
Wife:
Ye Dabba Utha Lo
...
Husband:
Is Mein Zarur Mere Khane Ki
Koi Chez Hogi
Wife:
Han Mere Sendal Hain
by Adnan Khalid (few years ago!)
Bodygaurd dekhne se hume kya sikh milti hai.?
.
.
.
.
... .
.
apke frnd kitne b close kyo naa ho,
use apne girlfriend/ boyfriend se nahi milwana chahiye!
by Pak101.com (few years ago!)
Dil ney dil say kuch kehna chor dia,
Ankhon nay ankhon say milna chor dia,
Lux Rs.25 ka kya hua,
Aap nay tu mo dhona hi chor dia..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Had A Baby
Sardar: Bilkul Meri Jesi Ankhyn Hyn “Choti Choti”
Meri Jesi Nak Hy “Choti Si”
Wife Baby Ka Pamper Khol K Boli
“AITHAY KAKA NUMBER LE GYA!”
by Pak101.com (few years ago!)