Sardar
3 sardar after exam
3 sardar after exam
1st yar mujhey kuch nahi ata tha main paper khali chor aya hon
2nd main b
3rd shit yaar teacher samjhe gi hum ne cheating ki haa
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 969 views
Similar Jokes
Boy: My grlfrnd broke up wid me & snt me pics wid her new boyfrnd..
Frnd: Awwww dats Bad.,wht did u do dn?
Boy: I sent them 2 her Dad….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 bajephaasi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha9 baje hun.
by Abdul Basit (few years ago!)
1st Ever Intelligent Sardar.
Teacher:
What Do U Call A Person, Who Cannot Hear Anything?
Sardar:
You Can Call Him Anything,
Because He Cannot Hear Anything.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Joined New Job
1st Day He Worked Till Late Evening On The Computer
Boss Was Happy And Asked What You Did Till Evening
Sardar :
Keyboard Alphabets Were Not In Order
So I Made It Alright
by Pak101.com (few years ago!)
Dada or dadi ne,apni jawani ke dino ko phir se yad kar ke manane ka socha,
.
unho ney faisla kia ke hum phir drya kinare milangay,
.
dada suba jaldi uth kar tyar ho ke, gulab le kar drya kinare pohncha, boht dair ho gayi dadi nahi ayi,wo ghusse me ghar aya, or phool phainkty howe bola, tum ayi kion nhi?
.
Dadi sharmaty howe boli:
.
Ammi ne jane nai diya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Agr k0i apko dekh kar drwaza
band kar leta hai
to yad rakho
.
.
.
.
.
.
Kundi d0no taraf se h0ti hai….
tum bhi bahar se laga kar bhag
jao.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Meri achanak hi shadi ho rahi hai esi month men..
29. ko Mehndi
30. ko Baarat aur
31. ko Valeema hai..
U r invited..
PlzZ zaror aana.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 choti bachi dukandar sy: uncle jab main bari
ho jaon gai to ap muj say shadi karin gay
Dukandar: mazak sy han bachi to ap apni hony
wali wife ko choklate nai 2 gay?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Banta: oye, tu to doctor ke paas jaane waala tha, kya hua?
Santa: yaar kal jaaonga, aaj thodi tabiyat kharab hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Urdu bhi kaisi ajeeb zaban hai…!
Agar watch kharab ho jaye tou kehte hain k
“Band Hai…”
OR
Agar larki kharab ho tou kehte hain k
“Chalu Hai..”
by Mazhar Khan (few years ago!)