achanak hi shadi
Meri achanak hi shadi ho rahi hai esi month men..
29. ko Mehndi
30. ko Baarat aur
31. ko Valeema hai..
U r invited..
PlzZ zaror aana.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1050 views
Similar Jokes
Sardar Had Twins , Named
Tin N Martin
Again Had Twins , Named
Peter N Repeater
Again Had Twins ,Named
Max N Climax
Again Had Twins ,
He Got Fedup N Named
Stop N Fullstop
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj mere pass
Mobile hy
Number hy
Charger hy
Battery hy
Balance hy
Tumhare pass kiya hy?
Hy koi msg?
To bhej do
Agar nahi to
Mobile bech do.
by imran (few years ago!)
Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.
Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?
Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Whats the diff between Dava & Daru?
Dava is like girlfriend, that comes with expiry date and Daru is like wife, Jitni purani hogi utna sir chad ke bolegi.
by tanveer hussain (few years ago!)
1st Friend:” Yaar Mai Jis Ladki Ko
Chahta Hu,
Usne Mujhse Shadi Nahi Ki..
2nd Friend:” Tumne Use Bataya K Tera
Chacha
Crorepati Hai ??
1st Friend:” Haa mene bataya Tha..
2nd Friend:” To Phir ??
.
.
.
1st Friend:” Ab Wo Meri Chachi Hai..
Hahaha…
Moral : Bc paisa aur ladki dangerous combination.
by Mohammad Ali (few years ago!)
One person :-CA karne me kitna kharch aata hai
CA Student:-Paise to bahut kam kharch hote hai bhai, par JAWANI puri kharch ho jaati he
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: There is a frog, Ship is sinking, potatoes cost Rs 3/kg .
Then, what is my age?
STUDENT:32 yrs.
Teacher: How do you know?
STUDENT: Well, my sister is 16 yrs old and she is half mad.
by Pak101.com (few years ago!)
Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police: Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi: Abu K Lia Dua.
Police: Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi: Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy.:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap ne poocha : Beta Tumhe kaisi biwi chahiye? Beta : Chand Jaisi.
Baap : Itni Khubsurat? Beta : Nahi papa, aisi jo raat ko aaye aur subah hote hi chali jaye.
by Pak101.com (few years ago!)