pathan to angrez

Pathan to Angrez:
Yara ham ne aik aesa cheez ejad kia ha jis ki waja se dewar ki dosri tarf dekh sakte hain.
Angrez heran ho kar,
Khan sab wo kon se cheez hai.
Pathan: sorakh

by Abdul Hannan (few years ago!) / 990 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Are raamu aaj tumne roti

Maalik:-are raamu aaj tumne roti main kitna saare ghee laga diya..

Naukar:-are saahab maaf karna shayad galti se maine apni roti aapko de di hai,

by Pak101.com (few years ago!)
Mobile cell phone par

Kid (mobile cell phone par): Madam, mera beta aaj school nahi aaygea?

Madam: Aap kon bol rahe ho?

Funny Kid: Mere papa bol rahe hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Agar Coconut tree par char ka

Sardar: Agar Coconut tree par char kar deewar ke us paar dekho to Engineering College ki larkiyan dikh jayen gi?
Pathan: Haan yaara! Aur agar tu haath chor de to Medical College ki larkiyan bhi dikh jayen gi.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya

Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:

1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man

2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits

3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also

4.do ro do chaar.
give and give four.

5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda

by Abdul Hannan (few years ago!)
Ladkiya Mehnati Hoti Hai

Research ke mutabiq larkian larkon se zyada mehnati hoti hai
Aapko pata hai kaise..

Nahi pata Main bata deta hoon aapko Kyun ki 100 mein se 10
Larkian naturally
khoobsurat hoti hai

Aur baki
-
-
-
-
Apni Mehnat se

by Pak101.com (few years ago!)
Abba idher AA.

SON: Abba idher AA.

Mother: Aisa nehi boltey beta, Abba ko izat key sath bulatey hain.

SON: Abba izaat key sath idhar aa ja.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tum apni mummy ko mum

teacher: tum apni mummy ko mum kahte ho,to apni mumy ki badi bahan or chhoti bahan ko kya kahte ho?
boy: MAXIMUM & MINIMUM

by Pak101.com (few years ago!)
Dusre ka kon hai

Ek pathan k ghr 2 jurwa bache paida hue...

To pathan raat bhar nhi so saka...

Q k pathn pareshan tha k ek ka bap to mai hu. . .

Dusre ka kon hai

by Pak101.com (few years ago!)
Girl mare peche zindgi berbad

Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch
nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aaj Maine ek Jaan Bachai,Pucho Kaise?

Aaj Maine ek Jaan Bachai,Pucho Kaise?

Ek Bhikhari Ko Maine Pucha
1000 Ka Note Du To Kya Karega?

Wo Bola-Khushi Se Mar Jauga!
To maine use paise nahi diye..!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook