pathan to angrez
Pathan to Angrez:
Yara ham ne aik aesa cheez ejad kia ha jis ki waja se dewar ki dosri tarf dekh sakte hain.
Angrez heran ho kar,
Khan sab wo kon se cheez hai.
Pathan: sorakh
by Abdul Hannan (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
Maalik:-are raamu aaj tumne roti main kitna saare ghee laga diya..
Naukar:-are saahab maaf karna shayad galti se maine apni roti aapko de di hai,
by Pak101.com (few years ago!)
Kid (mobile cell phone par): Madam, mera beta aaj school nahi aaygea?
Madam: Aap kon bol rahe ho?
Funny Kid: Mere papa bol rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Agar Coconut tree par char kar deewar ke us paar dekho to Engineering College ki larkiyan dikh jayen gi?
Pathan: Haan yaara! Aur agar tu haath chor de to Medical College ki larkiyan bhi dikh jayen gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda
by Abdul Hannan (few years ago!)
Research ke mutabiq larkian larkon se zyada mehnati hoti hai
Aapko pata hai kaise..
Nahi pata Main bata deta hoon aapko Kyun ki 100 mein se 10
Larkian naturally
khoobsurat hoti hai
Aur baki
-
-
-
-
Apni Mehnat se
by Pak101.com (few years ago!)
SON: Abba idher AA.
Mother: Aisa nehi boltey beta, Abba ko izat key sath bulatey hain.
SON: Abba izaat key sath idhar aa ja.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
teacher: tum apni mummy ko mum kahte ho,to apni mumy ki badi bahan or chhoti bahan ko kya kahte ho?
boy: MAXIMUM & MINIMUM
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan k ghr 2 jurwa bache paida hue...
To pathan raat bhar nhi so saka...
Q k pathn pareshan tha k ek ka bap to mai hu. . .
Dusre ka kon hai
by Pak101.com (few years ago!)
Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch
nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aaj Maine ek Jaan Bachai,Pucho Kaise?
Ek Bhikhari Ko Maine Pucha
1000 Ka Note Du To Kya Karega?
Wo Bola-Khushi Se Mar Jauga!
To maine use paise nahi diye..!
by Pak101.com (few years ago!)