pathan to angrez
Pathan to Angrez:
Yara ham ne aik aesa cheez ejad kia ha jis ki waja se dewar ki dosri tarf dekh sakte hain.
Angrez heran ho kar,
Khan sab wo kon se cheez hai.
Pathan: sorakh
by Abdul Hannan (few years ago!) / 989 views
Similar Jokes
Boy : My Girlfriend broke up with me and sent me pics of her with her new
boyfriend .
-
-
-
Friend : Really Bad ,
What did you... do ?
-
-
Boy : I sent those pics to her Dad ... DHinka
chika...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi
hon
Husband:
tumhay kis nay kaha?
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi
hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)
elephant to ant
elephant-kahan jaa rahi ho?
ant-dress silwa
elephant-kapda bache to mere liye bhi kuch silwalena
by Pak101.com (few years ago!)
Mother :tipu sultan kon hai?
Son::pta nai
mother: parhai pe dehan do
son:sara aunty kon hai? Mother : pata nai?
Son:papa pe dehan do.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardars Friend: Yar Kal Meine Kitni
Baar Call Kiya, Uthaya Q Nahi?
Sardar: Q Uthau, 30 Rs.De K Jo
Gana Lagwaya Hai Woh Kya Tera Bap Sune..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Pathan calls his Wife: Ghar nahi aa sakta, Car ka steering, gear, sab chori hogia hai
.
After 5 minutes,
.
He calls again: Aa raha hon, galti se pechli seat mai baith gia hon
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Teri aankhe jhuki jhuki
Tera chehra khila khila
Jab tere chehre par haath ghumaya
Toh aadha kilo fair & lovely mila. :-O
by A. Sami (few years ago!)
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur last me likh dena, paas karke dikha.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher: Tel me 3 Tenses with Example
Boy: I Saw your Daughter Yesterday
(Past)
We are in Love Now
(Present)
We Will Run Away Tomorrow
(Future
by inayat khan (few years ago!)
Husband:rat ko mene 1 horror movie dekhi, 1
chudeil kabhi mere age kabhi piche aur kabhi sath
chal rahi thi,
Wife:Kaun si movie thi?
Husband:Apni shadi ki
by Tanveer Hussain (few years ago!)