Valentine Card

Girl to Shopkeeper: Koi esa "Valentine Card" hai, jis par lekha hon "mai sirf aur sirf tum se pyar karti hon" ?
.
Shopkeeper: Haan hai
.
Girl: Acha 7 cards dena

by Pak101.com (few years ago!) / 736 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

But How Do I Know...?

Tech Support: “What does the screen say now.”
Person: “It says, ‘Hit ENTER when ready’.”

Tech Support: “Well?”
Person: “How do I know when it’s ready?”

by Pak101.com (few years ago!)
student life

Baap: Beta koi bat nai tumhari qismat mai Fail hona hi likha tha
.
Beta: Jee Papa, yai tu acha howa mai ne pura saal parha nai warna sari mehnat zaya hojati

by inayat khan (few years ago!)
tujhe kya chahye

Shivji-Bhakt main tumhari tapasaya se khush
hua,bol tujhe kya chahiye.?
Bhakt-D.J System dedo Prabhu.
Shivji-Abe SALE D.J hota to main Damroo kyon

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gadhe Ka Ashirwaad

Ek baar ek ladka rastey mein chalte chalte ek gadhe ke samne gir gaya.

Tabhi ek ladki ne use chhedte hue kaha, "Apne bade bhai ka aashirwaad le rahe ho kya?"

Ladke ne palat kar jawab diya, "Sahi farmaya bhabhi ji."

by Pak101.com (few years ago!)
Darling mujhevtumhari anhko main

Premi to premika- "Darling mujhe tumhari aankhon
me saari duniya dikhai deti hai.."
Peeche se ek budhha bola- "Hamari gaiyya nahi mil
rahi.. Dikhe to batai.."

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dr.sahab main jb BV ko kiss

Santa: Dr.sahab main jb BV ko kiss karta hu to us k muh se
Smell aati hai.

Dr.“kamal hai jb mainne check kya tha tb to lipstick ki khushbu aarahi thi”

by Pak101.com (few years ago!)
Izzat Barha Saktein Hain

Yeh 8 Baatein Kisi Ke Dil Mein Aapki Izzat Barha Saktein Hain:

1) SALAAM Karna.
2) Kisi Ko Jaga Dena.
3) Asal Naam Se Pukaarna.
4) Bilawaja Behes Na Karna.
5) Dosray Ki Baat Bhi Tahamul Se Sunna.
6) Apni Ghalti Tasleem Karna.
7) Bina Bolay Rs1000 Ka Balance Share Karna.
8)7th point Pe Ziada Dehaan Dena.

by Mazhar Khan (few years ago!)
SomeOne.. MiSSES U.. NeeDS U..

SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
... THE ZOO ..

by lescol (few years ago!)
Ek pathan ka school main 7th

Ek pathan ka school main 7th class main new admision howa .

Teacher.beta batao Allama iqbal koN hain?

Pathan.hum ko kya pata hum to school mai naya hai..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Beta 2 Bistar kyun

Santa: Beta 2 Bistar kyun lagaye?Son: Ghar Pe 2 Guest ane hai.Santa: Kaun?Son: Mummy ka Bhai aur mera Mama.Santa: Fir 1 or laga, Mera Sala bhi aa rha hai!


by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook