Valentine Card
Girl to Shopkeeper: Koi esa "Valentine Card" hai, jis par lekha hon "mai sirf aur sirf tum se pyar karti hon" ?
.
Shopkeeper: Haan hai
.
Girl: Acha 7 cards dena
by Pak101.com (few years ago!) / 737 views
Similar Jokes
P.P.P ki darindagi ka aik aur jeeta jaagta saboot,
Korangi me quetta hotel ke 3 masoom pathano se
"Naswar" cheen li, teeno pathano ne tarap tarap ke jaan dey di....
by Abdul Hannan (few years ago!)
Chupke se parhna ye ak Ganda SMS hy. .
.
.
.
.
.
.
Ak larka ak larki se milny jata hy. .
.
.
.
Aur !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Gobar main Gir jata hy. . .
.
.
Cheee cheee
cheee
Dekha kitna ganda SMS hy..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik Pathan Ko Chiraagh Milla
Oss Nay Chiraagh Ko Ragra To
To
To
To Aik
Jin Aaya Aur Kaha :
Bolo Khan Baba Teri
3 Kaon See Khawahishain Hain Jo Poori Ki Jain
Pathan Bola :
1.Aik Bahot Bara Sa Bangla Ho
2.Oss Main Khoob Daolatmand Log Hoon
3.Hum Ko Wahan Chaokidari Dilwa Do
by Pak101.com (few years ago!)
Shivji-Bhakt main tumhari tapasaya se khush hua,bol tujhe kya chahiye.?
Bhakt-D.J System dedo Prabhu.
Shivji-Abe SALE D.J hota to main Damroo kyon bajata.:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Urdu Pashto Chinse ki bmisal kamybi ke bad Ab Faraz in English; This is this and What is what Faraz, If this is what then what is this Faraz
by Mazhar Khan (few years ago!)
Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?
Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa diyaa :-(
Banta: kaise?
: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur India ne match haar gaya
Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Master: Duniya Gol Hai.
Student: Aap Kehtay Hain
To Maan Leta Hon.
.
.
.
Warna Papa Kehtay Hain K.
Duniya Barri "KUTTI CHEEZ" Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Today's Titanic's 94 Anniversary...
So Every True Lover is Requested...
In Memory of Jack & Rose...
To Put Their Mobile Into Water For 2 Minutes:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Din Aik Pathan Ki Apne Baap Se Larai Hogaye Usne Baap Ki Photo
Qabristan Mai Aik Tree Per Lga Di
Aur Uske Neche Likh Dia
Coming Soon
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi
Dipu-20#
Pappu-Agr 20# na mile to
Dipu-Phir 10..10# ki do pakad lena
by Pak101.com (few years ago!)