pathan apny mehmaan say

Pathan apny Mehmaan se: O yaara! Is Pankhay k neeche betho, Tumhain Sawab hoga.


Mehmaan: Sawaab, Woh kese?

Pathan: Hum ye Pankha Masjid se Utaar k laee hai...

by Abdul Hannan (few years ago!) / 951 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boy: Is Your Body From McDonald

Boy: Is Your Body From McDonald . . . ?

Girl: Why, Because You’re Loving It . . . ? ;)

Boy: No, Because It’s Greasy N Fat . . . ;P ;D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar

Admi: Apko garmi lagti hai tu kia kartay ho??
Sardar: AC ke qareeb baith jata hon
Admi: Phir bhi garmi lagy tu kia karty ho?
Sardar: Phir AC ko ON kar laita hon

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dekho na Wo aadmi mujhe

Wife:Dekho na Wo aadmi mujhe Ghur Ghur k Dekh raha hai.

Husband:Are wo toh Bhangarwala hai,Bekar mal psr nazar rakhna Uski aadat hai.

by Pak101.com (few years ago!)
TRUE MOTHER IN LAW

print this page close window Joke True Mother-in-Law Two women came before wise King Solomon, dragging between them a young man in a three-piece suit. "This young lawyer ...

by Mazhar Khan (few years ago!)
A OnLine Advertizement

A OnLine Advertizement by a Married Man in oLx:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

For Sale:

Wedding Suit, used only once by Mistake...Tounge

by Mazhar Khan (few years ago!)
Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?

Santa: Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?

banta: maine 50 rupaye ka chillar diya. isliye.

santa: usme kya galti hai?
banta: maine chillar mein do 25 rupaye ka note diyaa tha :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Sir to student

Sir :ap dost ko 500 do aur 200 us ko zaroorat hon wo ap ko kitne waqas de ga.
Studend:aik rupee bi nai
sir:galat
student:sir ap in begairto ko nai jante

by Sabir shah (few years ago!)
Pappu To Customer Care

Pappu To Customer Care Executive: Sir meri bakri sim kha kar bhag gayi hai…….

Executive: Toh mein kya karu….
Pappu: Dekho kahin roming mein toh nahi chali gayi….

by Pak101.com (few years ago!)
papa

1st Child: Mere Papa Bahut Darpok Hain.
2nd Child: Why?
1st Child: Jab Bhi Road Cross Karte Hain, Meri Ungli Pakad Lete Hain aur kehte chhodna mat.

by nadeem (few years ago!)
Haq Se Mango Priya Gold

Once During The Tea Break
Between India And Pakistan Match….
Afridi Wanted Biscuits Wid His Tea…
Inspite Of Asking Sachin For The Biscuits
Who Was Close By To The Biscuits Plate…

He Called Inzy Who Was Standin Far Away….
Why So…?

Socho…..
Socho Socho………
Coz “Haq Se Mango Priya Gold”…

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook