Pathan: khochi hm b tum se I love u
Pathani: I love u
Pathan: khochi hm b tum se I love u kahy to kya krogi
Pathani: Khushi se mar jaun gi
Pathan:
.
Jao meri behen
JEE Lo apna zindagi
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Wife: Y r you studying blood related books?
Santa Singh: darling, doctor told me that tomorrow there is a blood test for me.
by Pak101.com (few years ago!)
Bahu: Maan ji, yeh abhi tak nahin aaye, kahin kisi dusri ladki ke saath… Saas: Arey kalmuhi, tu hamesha ulta kyun sochti hai? Aisa bhi to ho sakta hai ki kisi truck ke neeche aa gaya ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Kal maine Hinjaro ke Raja ko dekha tha
Banta: Kahan, kya naam hai
Santa:Yuvraj Singh, Sab usko angreji me bol rahe
the, SIXER KING
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bush ne bivi ko surprise
dene k lie Naqli darhi monchain laga k rat ko chupke se bister men so gaya. adhi rat ko bivi ki ankh khuli to us k mun per hath phera or khushi se ucchal kar boli USAMA tum aaj phir aa gaye?????
by Pak101.com (few years ago!)
Santa asked his frend,"kya tumharay underwear mein suraakh hain?"Frend replied "No"Santa said,"tou phir taangain kahan sey daalta hai saalay..."
by Pak101.com (few years ago!)
A babe was standing at a bus stop. A boy walking along remarked, chand to raat ko nikalta hai, aaj din mein kaise nikal aaya?
The girl replied with a smile ulloo to raat ko bolta hai, aaj din mein kaise bol raha hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan aurat bank check cash karany gai. clerk: yahan sign karo
aurat: kesay?
Clerk: jesay khat k akhir main likhti ho!
Aurat ny likha: " Twade kaky di maa"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Traffic police chalan book nikaal ke bola: 'Naam bol?'
Ladka: Galti ho gaya Sir...
Police: Naam Bol
... ... ... ... ...
Ladka: Sorry sir Iss baar jane do...dobara nahi hoga
Police: Naam bol
Ladka: "Trikulavattyy Thekkeparambli Venkateshwara Swami"
Police (book band karke): "Agli baar gaadi dhire chalana!" :D
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Kaam wali shanti ko bulao.!
Wife: Kyun?
Santa: Doctor ne kaha hai, raat mein dawa khane ke baad shanti ke saath so jaana.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to socha k BV ko Mail kr doon.
Jaaldi mai mail Ghalat Address pr Send hogaee.
Jis Orat ko Mail maili us k Shohar ka 2 din pehly inteqal hua tha.
Mail Parhty hi Orat Behosh hogaee,Likha tha Begum Me Kheriyat se Pohunch Gya hoon Idhar Net b Mojud he,Jaga Choti Pr Shandaar Hai,Thandi Thandi Hawa Jannat Ka Maza Deti Hai.Dhool Matti Nhi Hai,Mene Jo White Kaprre Pehne Thy Wo Ab Tk White Hian,Kal Hi Tumhy B Blwa Lun Ga
*~~InShaLLaH~~*
by Hader Maher (few years ago!)