Once During The Tea Break
Once During The Tea Break
Between India And Pakistan Match….
Afridi Wanted Biscuits Wid His Tea…
Inspite Of Asking Sachin For The Biscuits
Who Was Close By To The Biscuits Plate…
He Called Inzy Who Was Standin Far Away….
Why So…?
Socho…..
Socho Socho………
Coz “Haq Se Mango Priya Gold”…
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1045 views
Similar Jokes
Ek Pathan Cycle Ka Break
Haath Me Lekar Naach Raha Tha ,
2nd Khan,"O Kocha Ye Kya Karta Hai..?"
Pathan...
'BREAK DANCE'
by Abdul Hannan (few years ago!)
Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Shiv ji: Rajnikanth le gaya hai!
Parvati ji: Kyooon?
Shiv ji: Noodles khaane ke liye!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy and girl of class 2 asked their teacher:
“can kids of our age have kids?”
Teacher replied ” NO, Never!! Its impossible.”
Boy said 2 girl :
“see i told you not to worry!!!!”
by Pak101.com (few years ago!)
Bara mushkil hai COLLEGE ki MiSS se pyar karna
MohsiN
Love letter bheja tha
Sign kr k 3 star de diya..(‘.’)
<))>dekh yar!
_/?¿ Assignment Thori thi…
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Aurat ne ishara krke taiz a rhi bus ko roka.
Driver: Kaha jana hai?
Aurat: Jana to kahin nhi hai..
...
Bacha ro raha hai.
Zara bus ka horn poo-poo baja do..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa calls WHITE HOUSE
Santa: I want to become the next president of USA.
Obama: Are u an Idiot?
Santa: No, Why? Is it Compulsory to be an Idiot?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Ki English
Pathan English sekny obama k pas gia 3month bad waps aya to pthn ko obama ka phone aya
Pathan: hi obama hw r u?
Obama: yaara tum english ch0ro nswaar bhej0!…
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardarji:There are lot of girls who dont want to get married!
Friend:How do you know?
Sardarji:I asked them to marry !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 sardar aaina dekh k sochne laga yar isko kahen dekha hai.
Thori dair sochnay k bad ye to wohi hai
jo mere sath us din bal katwa raha tha
by Sabir shah (few years ago!)
Agar Pakistani Team Ko Match Jeetny K Liye 1 Run Ki Zarurat Ho Jub K Un K Pas 5 Wickets Aur 5 Overs Hon Phr B Un Pe 1 Chez Ka Buht Pressure Hota Hy,
Kya?
.
SOCHO,
.
Yehi K,
YA-ALLAH Agr Ye Match Jeet Gae To English Kon Bolega?
by Pak101.com (few years ago!)