12 Kailay
Bacha: Maine Hathi K Samne
12 Kailay Rakhe Usne 11 Khaliay
1 Q Nhi Khaya?
Admi: Hathi Ka Pait Bhr Gaya Hoga.
Bacha: Nahi 12wa Kaila Plastic Ka Tha.
Acha Dubara
Maine Hathi K Samne 12 Kailay Rkhe To Usne Aik B Nhi Khaya Q?
Admi: Saray Kailay
Plastic K Hongay?
Bacha: Nahi Ghalat.
Is Dafa Hathi Plastic Ka Tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
1 pathan hajj kr k wapis aya to dost ne pocha k shaitan ko kanker mary thy?
Pathan ne kaha:
“Na yara rush boht ziada tha. Hum gaaliyan de k aa gya”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa te Banta kisi da afsos karan gaye.
Ik kudi Bante de gal lag ke ron lag payi.
Santa to girl: Idhar aao ji, eh mere vi ohi lagde c jo Bante de lagde c.
by Pak101.com (few years ago!)
Rita To RAAZ-Collage Me Sab Boys Muje Pataka Kehte Hai
RAAZ-Oh ! Kaho To Is Diwali Tumhe FOOD Du.
by Pak101.com (few years ago!)
Child-who is this man who comes every night and dissapears in morning?
Mother-thank God! You saw him, he is your father, a "Software Engineer"
by Pak101.com (few years ago!)
Define a GIRL:
The 1 who before going out for a party puts on
mascara,
eye shadow,
eye liner,
lipgloss,
glitter,
rouge,
blush,
kajal,
Wears the best dress wid heals,
accessories,
& Still asks:
"over to nai lg ra na"
Reply: "nai
GIRL: "yar jldi jldi men kch kiya hi nai?. Socha simple hi rehne dun."
.
.
Define a BOY:
The 1 who before going to party calls his friend & asks:
"Bhai, tu naha k ayega kia?"
Reply: "chal be! Meri barat hey kia" :-P :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
eh sher ne ek budde ko pakad liya
budda: mera khoon thanda ho chuka hai kisi jawan ka garam khoon piyo
sher: nahi aaj mera cold drink peene ka mood hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan 2 arbion k pas se guzara wo aik dosre ko galian de rahe the .
Pathan:qari sahib mujhe bi in duaon me yaad rakhna
by Sabir shah (few years ago!)
Pappu College Mein Ek Ladki Se Bola
Pappu: “Tum Nahati Nahi Ho Kya?”
Ladki: “Main To Roz Nahati Hoon, But Tumne Aisa Kyun Pucha?”
Pappu Huste Hue: “Kabhi Dekha Nahi Na Isliye Pucha“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan UK Gia, Airport of Officer ny naam poocha,
Pathan “Umar Draz Khan”,
Officer “English mein btao
Pathan kuch der sochny k bad “Long Life Khan”
Peechay sardar khara tha
us ki bari aai, us say naam poocha to kehna laga
Beautiful Red Underwear
Officer, “What”?
Sardar,
Mera Naam hy “Sundar Laal Chadda”
by Pak101.com (few years ago!)
Memon Ki BIWI:
Bas B Karo Ye Tea Bag 18 Dafa Use Kr Liya Ab
Phenk Den,
Memon:Kardi Na Jaahilon Wali Baat, Is K Packet Pr
Expiry Date 2011 Likhi Hy.
by Tanveer Hussain (few years ago!)