Poloce station
1 Orat Police Station Me:
Sir Mere Shohar
2din Pehle Aalo Lene Gay The
Abi Tak Ghar Nahi Aye
Inspecter:
To Baji Aap Kuch Or Paka Lo.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 956 views
Similar Jokes
Kia batayen tumhe apna haal?
Ja rahe thay yad0n k0 dil mein liye sambhaal
K achaanak 1 ajnabi ne r0k kar kaha?
Chal Beta M0bile Nikaal.!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek aadmi ne ek gawar naukar rakh liya aur use samjhaya ki kisi ke naam lene se pehle JEE laga diya kare.
Thori der baad naukar bhagta hua aya aur bola: sahabji sahabji kutteji ne murgiji ko pakar liya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
WOH na mila to USKI yaadon k saharay jee lenge,
warna
USKI shaadi me Jaa K
?
?
?
*COCA COLA*
Hi Pee lengy.
Burrrrrrrrrrrrr..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mareez : Doctor Sahib Ye Dawa To
Kahin Se Nahi Mil Rahi
Pathan Doctor:
0oo Ho..Dawai Likhna To Hum Bhol Hi Gaya Ye To
Hamara Signature He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek pathan dosre pathan se!
Yar suna he 2012 tk duniya khatm hojye gi
Dusra pathan:
Asa nhi hoga me ne kal washing machne khridi hy us pe 2014 tk ki guarnty hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ki Biwi Preeto Ne Ek Din Santa Ko Bola
Preeto: “Oh Ji, Mere Mobile Mein Kisine, I Love You Ka Message Bheja Hai”
Santa Gusse Se: “Aise Message Receive Nahi Karne Chahiye, I Love You Too Likh Ke Wapas Bhej De Saale Ko“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Bike chala raha tha
Santa PRAD0 wale se:Kabi Bike dekhi hey?
PRAD0 wala:Ja apna kaam kar
...
Santa phir PRAD0 k brabar aya or bola:Kabhi Bike dekhi hy?
PRADO wala:Pagal hey kya meri 40 lakh ki gadi or muje Bike se jala raha hy!
Kuch dair baad PRADO wale ne dekha Bike udhar padi hey or Santa kahin pada hey
PRADO wala:Ye kya hua?
Santa:Kabi bike dekhi hy?
PRADO wala ghusse se bola:Haan dekhi hey bol ab?
santa:iska BREAK kidher hota hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Snta Ko Elecrtic Chair P Bitha K Maut Ki Saza
Sunai Gai
Jalad-Aakhri Khuahish Kya Hai?
Snta-Mujhe Dar Lag Raha Hai Mera Hath Pakad Le
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tofani barish!
Adhi raat!
Admi Pizza Hut pe pizza lene aya.
Waitr: Ap married ho?
Admi:Kameny to kya aise tufan mæ koi Maa apne betay ko pizza lene bheje gi?
by hearthackervsgirls (few years ago!)